top of page

2018.

הלו פאשניסטות סליחותיי על היעדרותי הממושכת,

סתם עכשיו ברצינות, סליחה שנעלמתי לכן. הייתי קצת עסוקה והאמת שלא היו לי רעיונות לכתבות, אבל זה סוד, חחח.

אז שנת 2018 חלפה ועברה לה, במהירות אם יורשה לי להוסיף, והשנה הזו הייתה ממש מיוחדת בשבילי, הגשמתי כל כך הרבה חלומות, הצבתי יעדים חדשים ומעניינים ובלי קשר השנה הזו הייתה צבעונית ושונה.

*הזהרת קיטשיות, חחח

ב2018 הבלוג הזה שלי התחיל ממש לתפקד ולפרוח- ברור שהיו לי עליות ומורדות אבל הוא תמיד היה שם והיה לי כיף להפעיל אותו, להעלות תוכן להכיר את חלקכן ולהגשים חלומות:)

שיתפתי פעולה עם כמה אנשים נחמדים שהסכימו להאמין בי ובכן, וכמובן שכל זה לא היה קורה בלי כל הירידות שעברתי בדרך שעזרו לי לעלות.

אבל האחת שאני הכי חייבת לה תודה זאת אחותי שעזרה לי כל הזמן בכל הדברים הקטנים והגדולים שלי כאביטל אין מושג מה לעשות, אני באמת לא הייתי באותו מקום בלעדיה.

זה מתחיל להישמע כמו נאום בת מצווה, חחח. שנחזור לחלומות?

והיעדים מה איתם? רציתי לקנות מחשב, להתקבל למוסד לימודי שאני רוצה עוד מאז שהייתי הרבה יותר קטנה, ללמוד עוד שפות והכי חשוב להמשיך עם StylistA וליהנות מכל רגע, כמובן.

אני באמת יותר מגאה לסמן וי על כל אחת ואחת מהמטרות האלה.

קניתי את המחשב הממש חמודי הזה שבו אני כותבת ממש עכשיו וגם נהניתי לעבוד בעבודה חמודה עם אנשים מקסימים.

התקבלתי למוסד הזה שבו אני מגשימה חלומות כל יום והכרתי אנשים נהדרים ששם בשבילי וגורמים לי לחייך.

למדתי צרפתית (את הבסיס כמובן:), התחלתי ללמוד ערבית, רוסית, יוונית ואיטלקית (לא מתנשאת;) ואני מקווה שאני אצליח בזה בסוף, ושאני אמשיך עם זה עוד ועוד.

וStylistA, מגיע לו את הפינה הכי ארוכה, לא? (טוב נו בכל זאת אני כותבת לבלוג, חחח) אמנם פתחתי אותו שנה שעברה, אבל לא צברתי אז מספיק חוויות בשביל להחליט.

אבל עכשיו עבר מספיק זמן ואני יודעת על מה אני צריכה להודות, לתקן, לבקש מכן סליחה, ממני או כל שאר הדברים האלה.

בניתי לי מקום יפה שאני יכולה לדבר על מה שאני אוהבת (למרות שאני בקושי כותבת על אופנה;), במה שאני טובה, על שטויות ועל דברים שהייתי רוצה שתדעו כדי שתצליחו ליהנות יותר.

אני ממש שמחה שפתחתי את האתר הזה, שאמא שלי הציעה לי את הרעיון לנושא (תודה אמא;) הוא מילא לי את הזמן בכיף, באיכות, בצפייה וכמובן שגם בקצת דברים רעים, כמו אכזבות ומעט כישלונות.

אבל הרוב היה טוב, רובו ככולו. ואם לא היה לי טוב אז עצרתי לנוח ולהפיק לקחים, ותודה שחיכיתן לי כשעצרתי לנוח ולא הפעלתי.

ולמרות זאת אני רוצה לבקש סליחה שלא העלתי תמיד ולא תמיד הייתי פעילה. וגם אם פגעתי במשהי, אני באמת מעריכה אתכן וזו לא הייתה הכוונה.

אבל אני גם רוצה להודות- לאחותי (שכבר היללנו די;), להורים שלי, לחברות שלי אבל הכי חשוב, ובאמת הכי חשוב, ולא כקלישאה- לכן. תודה שאתן נכנסות וקוראות כמה שטויות שאני נהנית לכתוב, באמת שזה היה אחרת בלעדיכן. תודה שאתן תומכות, עושות לייקים ולפעמים קצת תגובות (אחמ, לא רומזת כאן כלום, כן?) ובקיצור-

תודה שאתן שם.

אוהבת המון ותודה שעשיתן לי את 2018,

אביטל

StylistA


Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Instagram Social Icon
bottom of page