top of page

אחלה גרב;)

שלומלום פאשניסטות! מה שלומכן וזה? איך אתן שורדות את החורף הרטוב (והקררררר) הזה?

יואו אני מתה על חורף! מעילים, כובעים, מגפיים ומה לא?

אבל כרגע הכי מרגשים אותי הגרביים! הם צבעונים, מחממים ומוסיפים טאצ' מיוחד לכל ללוק שתעשי.

לי כרגע יש רק 4 זוגות(😅) ואני לגמרי מתכוונת להוסיף להם עוד כמה חברים נחמדים:)

עם הגרביים אני סוף סוף יכולה ללבוש סניקרס שבאקלים הישראלי קשה למצוא להן טיימינג מתאים, ויואו איך שאני אוהבת סניקרס.

שילוב נהדר, לא? סניקרס וגרביים:)

טוב, שנתחיל?

אני אתחיל באהובים עליי כי כבר אין לי סבלנות לחכות להראות לכן אותם!

אוקיי בעיקרון יש מלא כאלה והם לא כאלה מיוחדים אבל בעיניי הם מהממים!

גרבי תכלת עם בננות (אבוקדו אאוט בננות אין!;) חמודים כאלה שמגיעים לאמצע השוק, מעלים חיוך על הפנים (חחח, הגזמתי קצת, זה רק גרביים, לול) בקיצור נמרץ- חמודים במיוחד;) אבל הכי חשוב- מחממים!

מתאימים לכל זוג נעלים (בערך;), עם מכנס ארוך עם סוף רחב או בויפרנד, אבל לא צמוד (אנחנו נתעלם מזה שצילמתי את זה עם טייץ', טוב?), ועם כל חצאית מידי או באורך הברך חלקה.

מחיר- 10 ש"ח להשיג ברשת FIX

מוכנות לקצת תמונות?:)

אם כבר אנחנו מפטפטות על דברים חמודים במיוחד קבלו את הזוג הבא!-

נכון שזה חמוד? תגידו לי שזה לא חמוד!

הגרב היא גרב תכלת מנצנץ (!) בתוספת של ברווזון גומי קטן חמוד בצד. יתאים עם נעליים מקושקשות ופחות עם חלק (אבל יכול לעבוד נהדר לפעמים!) קצת פחות נעימים בגלל חוט הכסף שעושה את הנצנצים (שיואו אני בקיעה, חח) אבל עדיין עושים עבודה נהדרת!

מחיר- 10 ש"ח להשיג ברשת FIX (כללית כל הגרביים בכתבה מ-FIX)

והזוג הבא!-

הזוג שאני הכי פחות אוהבת אבל הם גם ממש חמודים- גרביים ממש גבוהים שמגיעים עד הברך, לבנים עם פס וורוד שיתאימו למגף גבוה וקצת משעמם אם רוצים לצבוע קצת את השגרה, (יש גם אפור עם פס שחור יותר יפה בחנות פשוט לא כל כך אהבתי את מה שהיה כתוב עליהם)

שוב, יתאימו עם מגף חלק, מקושקש- זה מתאים לכל סוג של הדפס וחצאית שמגיעה לברך (אני ממליצה דווקא חצאית בגזרה רחבה יותר אבל רחבה מבד קשיח יחסית.)

מחיר- 15 ש"ח

תמונות תמונות!-

ולדובדבן שבקצפת!

(חח, זה ליטרלי הדובדבן שבקצפת;)

הפעם גרביים קצת פחות גבוהים ולכן יתאימו רק לסניקרס ושאר נעלים נמוכות, אותם כללי אופנה, חח.

הגרביים ממש חמודים והיו יכולים להיות יפים גם בלי הדובדבן אבל הוא מוסיף המון ולכן הוא *באמת* הדובדבן שבקצפת חח.

מחיר- 10 ש"ח

וזהו אוסף הגרביים הגבוהים שלי כרגע (לא לשפוט! התחלתי לאסוף רק בשבוע שעבר, חח) מקווה שנהנתן לקרוא את הכתבה ולצפות בתמונות האומנותיות והמדהימות שצילמתי לכן😁

שיהיה לכן חורף בריא וכיף!

אוהבת המונמון,

אביטל

StylistA


Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Instagram Social Icon
bottom of page