top of page

חמש דרכים צבעוניות במיוחד לחזור לשגרה

היי פאשניסטות! איך היו החגים? איזה באסה זה לכתוב היו בעבר? אני רוצה חופששש!

טוב מאחר וזה לא חופש וזוהי שיגרה (שבתכלס זו התקופה האהובה עליי בשנה אבל אל תגלו לאף אחד כי אחרת אין כתבה;) אני בטוחה שרובכן מקבלות חום רק מלשמוע את המילה שגרה- אין חופש, אפרוריות כזו, עומס ועוד שנייה חורף (יאייייי!) אז יהיה בכלל אפור, טוב זה לא חייב להיות ככה נכון?

בגלל אהבתי הרבה אליכן וגם בגלל שאני לא רוצה שתשקעו לי בדיכאון עמוק- הנה חמשת הרעיונות שלי לדברים שיצבעו לך את השגרה:

מוכנה?

והרעיון הראשון!- בולט ג'ורנל!

בולט ג'ורנל זה יומן שאת מעצבת לעצמך- את כותבת את הטבלאות של החודשים והשבועות, את קובעת את העיצוב- את הצבעים, את האווירה ובקיצור- היומן שלך (אם עוד לא הבנת את מוזמנת לעשות גוגל:)

היומן צבעוני, מקסים ויכול להיות מלא בכל מיני סוגים של "פעילויות"- כמו תחביבים, הכנסות והוצאות, מצב רוח, מטרות וכל דבר שאת רק רוצה.

זה יכול להוסיף צבע וקצת לשנות את השגרה- שווה לנסות:)

*אם הכנת בולט ג'ורנל צלמי ותייגי אותנו- אני סקרנית לראות מה יצרתן!

הרעיון השני הוא- תחביב חדש:

יכול להיות שאין לך באמת זמן פנוי ואת רצה בין עבודה למטלות ורק מחכה לרגע לנשום אבל אם תעצרי לשעה הכל ותשקיעי בתחביב או משהו שאת אוהבת את תרגישי הרבה יותר טוב.

התחביב יכול להיות כל דבר- שחייה, ריצה, ציור, סריגה אני סומכת עלייך שתדעי יותר ממני מה את אוהבת לעשות:)

את יכולה להיעזר באחת הכתבות הקודמות כדי להתמיד בתחביב הזה- לכתבה לחצי כאן:)

סמני לך בסדר היום שעה קבועה כדי שזה לא יבלע בתוך העומס.

בהצלחה!

הרעיון השלישי? צאי לבלות-

שוב, יכול להיות שאין לך הרבה זמן אבל זה יעשה לך רק טוב!- לצאת לטיול בעיר שלך או בעיר חדשה, לשבת עם חברות לקפה או פשוט לקחת את העבודה או השגרה איתך למקום אחר כל פעם- לגינה הקרובה לביתך, לים, למרפסת (אבל רק אם יש נוף ואווירה ששווה את זה:) או לכל מקום אחר שעושה לך טוב.

אני ממליצה פשוט לעצור רגע את הזרם (כשיש שגרה הכל כזה זורם ופתאום את מגלה שינואר ושהזמן פשוט עף) ולעשות יום אחד משהו שאת אוהבת- גם אם את עסוקה, את עוד תודי לי;)

והרביעי- יומן אישי:

תכתבי לך יומן אישי- זה לא חייב להיות יומן רגשני ומלא בחוויות מסעירות אלא רק כדי שתוכלי להרגיש שעובר כל יום ושתוכלי לזכור מה קרה בכל יום ושלא הכל "יתערבב" לך.

היומן יכול להיות הבולט ג'ורנל מרעיון אחד או סתם מחברת.

תהני!

רעיון חמישי-

תלבשי בגדים מגניבים או הקפידי בכל יום לעשות משהו שונה-

אני יודעת שזה ממש קשה לעשות בכל יום לאורך כל השגרה משהו אחר אבל זה יהפוך את היום שלך לשמח יותר-

וזה יכול להיות תחביב, כוס קפה שונה לכל יום (את לא צריכה 200 כוסות אולי כל שבוע משהו אחר- את יכולה לבקש ממשהו אחר לקנות או להביא לך אותן ואז זו תהיה הפתעה וזה בכלל מרגש), זה יכול להיות להזמין משהו באינטרנט כי עד שזה מגיעה יש ציפייה כזו כיפית (ובגלל שזו שגרה זה יגיע מהר מהרגיל:) או לצייר לך על איזה לוח בעבודה או בבית כל יום ציור שונה וזה יוצר לך לוח מגניב שכיף לבחון.

ובשורה התחתונה- שגרה זה לא בהכרח דבר רע אבל לפעמים היא נהיית קצת מעיקה- אם קצת יצירתיות וכוח רצון את יכולה מצוא את מה שמשמח אותך וייתן לך סבלנות לשאר השגרה! בהצלחה!

אלו היו הרעיונות שלי איך אפשר לצבוע קצת את השגרה האפרורית והמבאסת (חחח היא לא כזו מבאסת;)

מקווה שעזרתי לכן ושנהנתן לקרוא את הכתבה,

שתהיה לנו שגרה שמחה וחורף בריא (יאיאיי חורף!)

אוהבת המון

אביטל

StylistA

אל תשכחי לעשות לייק אם אהבת את הכתבה (דרך לחיצה על הלב שליד הקישורים), לשתף לחברה כדי שגם היא תהנה ולהירשם לניוזלטר על מנת לקבל התראה בכל פעם שעולה כתבה חדשה! איך נרשמים? מגוללים את העמוד עד למטה ומקלידים את כתובת המייל במלבן השחור לוחצים על סאבסקרייב (ממש כמו ביוטיוב;) והנה את שם!- ברוכה הבאה לStylistA:)

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Instagram Social Icon
bottom of page