top of page

משעמם בחופש? הנה רעיון שכדאי שתנסו

היי פאשניסטות וחופש גדול שמח ומהנה!

אני יודעת שלחלקכן קצת משעמם עכשיו אז חשבתי לי על רעיון נחמד שאוכל לעשות כשמשעמם או סתם משהו לא מתיש.

(אל דאגה את הכתבה הארוכה והיותר מסייעת אני אעלה כלרובנו יהיה משעמם. אתן עוד תודו לי)

מוכנות לרעיון נחמד ומקסים?

תופים. תופים

תקראו ספר!

אתן בטח חושבות לעצמכן עכשיו, באמת אביטל? את רצינית? אז זהו, שכן:)

אני אישית לא מאוד אוהבת לראות סדרות וסרטים כי גם זה די רדוד (בעיניי) ומגביל את הדמיון וגם לרוב השחקנים לא משהו (וגם די צפוי, זאת אומרת, ברור שרוס ורייצ'ל יהיו בסוף ביחד, אופס ספויילר!). ולכן כפי שניתן להבחין, אני קוראת ספרים!

אז בכתבה הזו אני אתן לכן כמה ספרים שאתן לגמרי חייבות לקרוא (ואם אתן לא מהאלו שקוראות אל דאגה! אתן עומדות להתאהב בקרוב:) 

שנתחיל?

אז רגע לפני שאני אציג בפניכן את רשימת הפייבוריטים שלי אני אתן לכן מעט טיפים לגבי קריאה:

  • אם אתן לא מהאלו שקוראות ופתחתן ספר וניסיתן וזה היה כל כך מָשְׁמִים ולא הצלחתן לקרוא יותר מעמוד אחד אז אני מציעה לכן לקחת ספר שהוא לא מאוד ארוך ולהתחיל לקרוא עד הפרק השני (לא לוותר לעצמכן לפני, עד השני, לא פחות:) ואם לא אהבתן עד אז, זה כנראה לא הספר בשבילכן, אבל אני מוכנה להתערב איתכן שאחרי הפרק השני אתן לא תוכלו להפסיק:) 

  • הספר שאתן קוראות באופן כמעט ודאי ישפיע על מצב הרוח שלכן, לדוגמא: אם זה ספר עצוב או כתוב באופן סגרירי (כמו דמדומים ומלאך משמיים, אחלה ספרים בכולופן:) מצב הרוח שלכן ירד בהתאם ולכן אני ממליצה לקרוא ספרים ששווים את הקריאה שלהם (כמו הנ"ל) 

  • אם קראתן ספר שאהבתן ואתן כל כך רוצות לרכל על הדמויות המקסימות בו אבל אין לך עם מי, את לגמרי מוזמנת להכריח חברה לקרוא גם בסוף היא תאהב אותו גם:)

  • אם את ממש רוצה להינות מהספר צאי החוצה למקום פה ורגוע, קחי איתך ספר אהוב, שתייה ואוזניות (אם את רוצה) והנה לך כיף!:)

נראה לי שזהו:) שנתחיל באמת?

הספר הראשון שאני עומדת להמליץ לכן עליו הוא דווקא לאלו שלא קוראות (אבל מומלץ גם לאלה שכן:) הספר נקרא יוצאת מדעתי-  הספר מדבר על מלודי- ילדה עם שיתוק מוחין ועל העולם מזווית מבטה. הספר מרגש ונותן לנו קצת להבין את הערך שביכולת ושל חברות אמיתית (מה הקשר? תקראו ותבינו). הספר כובש לחלוטין אי אפשר להפסיק באמצע, ספר לא ארוך- אם תהיתן:) אני ממליצה להשאיל מהספרייה- גם יותר ידידותי לסביבה וגם כשתגמרו לקרוא תבינו.

לתקציר הספר- קישור

הספר השני הוא סדרה מקסימה באמת שתגרום לכן להתאהב בחיים ובעולם (אני לא מגזימה! זו סדרה באמת מדהימה)  לסדרה קוראים אן מהחווה הירוקה, לספר הראשון בסדרה קוראים האסופית (כן, כן האסופית הזו), הסדרה מספרת  על אַן שרלי, ילדה יתומה שמאמצים אותה בטעות לבית משפחת קטברט מאי הנסיך אדוארד ואת השתלשלות האירועים לאורך חייה והתבגרותה. לסדרה יש חמישה ספרים אבל אתן לגמרי מוזמנות לוותר על החמישי. הספר כתוב בצורה נהדרת ורעננה, אומנם הוא ישן אבל הוא כל כך קלאסי ואתן יכולות ליהנות ממנו כל כך, אן היא דמות מקסימה וכובשת שכיף לקרוא את מחשבותיה ואי אפשר להפסיק. (זוכרות את הטיפ השני ממקודם? הסדרה הזו תעשה לכן מצב רוח נהדר) את הסדרה הזו כדאי לקנות. (אחרי שתקראו תבינו)

בקיצור? מומלץ!

לתקציר הסדרה-קישור

והספר הבא הוא לא אחר מאשר סדרת הספרים אראגון הסדרה ממש לא מיועדת לקוראות מתחילות (אבל אתן יכולות לקחת את האתגר) הספר ארוך מאוד וקצת מרוח אבל הכתיבה והעלילה פשוט מצוינות שזה שווה כל רגע (אני כבר קוראת אותה פעם שנייה) הסדרה מספרת על אראגון- נער חווה בן 15 שיוצא למסע ציד מסוכן וחוזר עם מזכרת שמשנה את חייו (וואו כתבתי את זה כל כך מיוחד) בעולמו של אראגון חיות מפלצות, אלפים, גמדים ושדים וכמובן הדרקונים ורוכביהם שהיו לאגדה.

הספר בעיניי שווה כל רגע, אומנם לי לקח כמה חודשים לקרוא את כל הסדרה (אבל זה רק בגלל שאני מיוחדת:) אבל באמת שאהבתי.

הספר מדהים, יצירתי, מפתח את הדמיון והכי חשוב- מעניין. בקיצור מומלץ.

לתקציר הסדרה-קישור

ולספר הבא אנחנו נצטרך מתנדבת, סתם, לא. הספר הבא הוא קסם שיצרה האנושות ואני לא צוחקת, הספר נקרא סוד הקלפים- הספר מספר על הנס ואביו שהולכים לחפש את אִמו של הנס שהלכה לחפש את עצמה בדרום, בדרך הנס פוגש איש קטן שמביא לו זכוכית מגדלת ומשם הסיפור רק נהיה מעניין יותר הנס מגלה דברים חדשים בעזרת זכוכית המגדלת שלעולם לא היו נחשפים בלעדיה. הסיפור המקסים הזה מלווה עם אביו של הנס שהוא ג'וקר שעוד לא עיכל את נס החיים (לא מבינות? תקראו את הספר!)

בקיצור-  מומלץ. מומלץ. מומלץ! הספר ממש ישן אז אני מקווה שתצליחו להשיג לכן אחד, אני מבטיחה שהמאמץ ישתלם, אני קוראת את הספר הזה שוב ושוב ושוב ושוב (עוד לא נמאס לי ממנו בינתיים) וכל פעם אני מגלה דברים חדשים על החיים. אתן עוד פה? רוצו להשיג אחד! 

תקציר הספר- קישור

ולספר הבא והאחרון שהרשימה לא הייתה שלמה בלעדיו הוא בעצם סדרת ספרים נהדרת שאתן חייבות לקרוא!

לסדרה קוראים נפילת הממלכות-  הספר הראשון מספר על קליאונה נסיכת אוראנוס צעירה וזהובה שנוסעת לממלכה השכנה פלאסיה עם ידידה ארון לרכוש קצת יין פליאסיאני מיוצר מענבים שבהם קסם אדמה, אך ידידה, ארון, מהיר החימה רוצח את בנו של מוכר היין ומבלי לשים לב גורם להפיכה שתהרוס את כל מה שהם הכירו. סקרניות? רוצו להשיג את כל הסדרה כי אתן לגמרי לא תסתפקו באחד.

כפי שבוודאי הבנתן, הסדרה כובשת ומרתקת אומנם קצת צפוייה, אבל למי אכפת? היא שווה כל רגע של קריאה, לסדרה יש שישה כרכים אבל הסירו דאגה מליבכן אתן עומדות לגמור את הסדרה תוך שבוע לכל היותר ואז לקרוא אותה שוב. ושוב. ושוב.

אני ממליצה לרכוש את הספרים (אבל עדיף במבצע כי שישה ספרים זה די יקר:)

תקציר הסדרה -קישור (תגוללו למטה)

אני חושבת שחמישה זה מספיק, לא?

אלו היו חמשת הספרים והסדרות שאני לגמרי ממליצה לכן לקרוא, אם אהבתן אל תשכחו לעשות לייק על הכתבה כדי שאני אדע שאהבתן:) 

הייתן רוצות עוד כתבות סקירה על ספרים? תרשמו לי בתגובות אני כל כך אשמח לעשות עוד כמה כאלה:)

קראת את אחד הספרים ברשימה? ספרי לי מה דעתך עליו דרך ה CONTACT כדי שאוכל לענות לך, או צלמי לסטורי עם תיוג שלנו (@StylistAil) .אני אפסיק למסחר כאן את האתר שלי.

אוהבת המון המון וסליחה שנעלמתי קצת

חופש גדול שמח

אביטל

StylistA

ביום חמישי ושני הקרובים לא יעלו כתבות, תשתדלו לא להתגעגע אליי יותר מידי בזמן הזה:). אוהבת.


Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Instagram Social Icon
bottom of page