top of page

כל מה צריך לשנת הלימודים הקרובה!- סדרת חזרה לבית הספר

היי פאנישסטות! וחופש גדול שמח! (תהנו ממנו כל עוד הוא כאן) אומנם זה עצוב מידי אבל מישהו צריך לומר לכן את זה- תכף מתחילה שנת הלימודים. וזה אומר שנגמר החופש. אוי.

האמת היא שאני ממש מתרגשת להתחיל את הלימודים כי אני מתחילה מסגרת שאני ממש רוצה ללמוד בה, אבל אני לא אחפור יותר מידי ואכתוב את מה לשמו התכנסנו-

אז מה באמת צריך לבית ספר?

תכלס- כמעט כלום, בעיקרון אפשר לקחת דברים משנה שעברה שעוד עובדים ופשוט לשפץ אותם או להשאיר אותם איך שהם, כמובן;)

אבל מה כן צריך?

ילקוט- לרוב התיק משנה שעברה די סבבה וסך הכל צריך כיבוס, אבל אם בכל זאת את רוצה תיק חדש דנדש הנה לך איך לבחור תיק:

יש כמה פרמטרים, נוחות, גודל, מחיר ועיצוב.

בחרי תיק שהוא נוח- אבל לא יקר, שיהיה מספיק גדול- אבל שתאהבי אותו.

הטיפ שלי- שיהיה עם שתי רצועות ושיהיה להן ריפוד. תודו לי אחר כך ;)

ספרי לימוד- אובייסלי, אין הרבה מה להרחיב, קנו יד שנייה או דרך השאלת ספרים, חבל להוציא הרבה כסף על ספרים שבחלקם לא תשתמשי וממילא הם לא יהיו רלוונטים בעוד שנה.

הטיפ שלי- תקשיבו בשיעור? לול, סמני את הספר עם השם שלך כדי שאם יאבד בנות אחרות לא ינכסו אותו לעצמן ;)

כלי כתיבה- החלק הכיף באמת! איזה כיף זה להתחיל שנה עם כלי כתיבה מהממים וחמודים שאת רק רוצה כבר להתחיל ללמוד איתם?! יאי!

איזה כלי כתיבה צריך?

3 עפרונות או עטים- תלוי מה את מעדיפה, כמובן שאפשר גם לערבב:)

אם בחרת עפרונות: אז גם מחק ומחדד או חודים (שפיצים;) ואם בחרת עטים: טיפקס אם את יודעת שתגמרי מהר את העטים אז גם דיו (המקלות הקטנים שמחוברים לראש העט)

סרגל 15 ס"מ זה תמיד טוב. זה לא נראה לי שמשנה אם ממתכת או מפלסטיק.

מרקרים- אוקיי, אני פריקית של מרקרים יש לי איזה 15 (הרבה הרבה יותר ממה שצריך) בעיקרון צריך רק אחד, צהוב, אבל אני ממש אוהבת לעשות כותרות עם מרקרים זה הרבה יותר מודגש ויותר נוח, אני גם עושה לי מקרא צבעים וככה אני מחלקת את הקטעים לפי מה שצריך, גם בגאומטריה (הנדסה?) אני מסמנת לי את הצלעות ואת השמות של הדברים וזה עוזר לי להתרכז; גם אפשר במשוואות לסמן את מינוס ופלוס או נעלמים. בקיצור- נצרך בהחלט, אבל אל תגזימו כמוני.

צבעים מומלצים למרקרים: צהוב (כמובן:), כתום, ירוק וורוד.

דבק סטיק / סלוטייפ- אם את מכירה את המורה שלך ויודעת שהיא לא מחלקת דפים או שאת שמה בתיקייה אז לא חייב אבל זה ממש עזר לי שנה שעברה, גמרתי לפחות שניים.

צבעים- זה יכול להיות עפרונות, עטים, טושים, גירים או כל דבר, אבל כדאי שיהיה לך כמה כדי לסדר את היומן או את המחברת, לא חובה. אני אישית מעדיפה טושים:) זה נוח לי יותר...

וזהו:)

הטיפ שלי- שוב, סמני את שמך אבל גם שמרי עליהם בעצמך. ואת לגמרי מוזמנת לעשות להם DIY נחמד;) [אם אתן רוצות שאעשה כתבת DIY כזאת, תכתבו לי בתגובות או בצ'אט]

מחברות- אממ צריך להסביר? חח סתם. קני מחברת לכל מקצוע או שתיים למקצוע שאת יודעת שתכתבי בו הרבה. אני בדרך כלל בשנה מאבדת מחברת אחת לפחות אז תגרמי להן להיות מיוחדות לך. (עם DIY, כאילו דה >^<)

הטיפ שלי- כל כמה נושאים דומים כמו עברית וספרות תחברי למחברת נושאים אחת, ככה לא תאבדי אותה, אפשר גם מחברות של מקצועות שאת מאבדת לחבר למחברת נושאים אחת, וגם למתמטיקה לקנות מחברת 3 או 4 נושאים (שני נושאים למתמטיקה ואחד או שניים לגאומטריה

יומן- זה חשוב מאוד מאוד מאוד! חשוב לכתוב ביומן כדי לא לשכוח שום דבר, אבל הבעיה היא שבשביל לכתוב ביומן כדי לא לשכוח משהו צריך לזכור לכתוב ביומן... ;) ולכן תבחרי יומן שמתאים לצרכים שלך- גדול, קטן, בינוני, יומי, שבועי, חודשי, דו יומי. אני ממליצה לכתוב ביומן גם דברים של קשורים לבית ספר ככה תעייני בו יותר ותבחיני אולי באיזשהו משהו קטן ששכחת כמו ה, אממ, מבחן מחצית שלך, לדוגמא. לול

הטיפ שלי- תבחרי יומן מעניין עם תוספות, כמו היומן של דורונת שהוסיפו בו כל מיניהערות מעניינות או אפילו היומן של ערוץ הילדים, את יכולה גם לקשט אותו, אבל העיקר שתזכרי אותו.

בקבוק מים- חובה! חובה! חובה! גם בחורף, בקבוק מים הוא חובה שלא תתייבשי, הבריאות מעל הכל!

איך לבחור בקבוק?

בעיקרון עדיף בקבוק פלסטיק רגיל של מים מינרליים אבל זה מזהם אז תקני לך אחד, לא ממתכת (שלא יעביר טעם למים) ולא עם הפיה שנשלפת כדי שלא יטפטף. (אם אני אמצא משהו טוב אני אצלם לסטורי, אגב, זה הזמן לעקוב! יש קישור לעמוד האינסטגרם של StylistA בתחתית העמוד:)

הטיפ שלי- קנו בקבוק של ליטר. שלא יחסר;)

קלמר- ברור! אם אפשר קחו את זה משנה שעברה, אם לא בחרו אחד עם הקריטריונים כמו של התיק-

שיהיה יפה- אבל זול, גדול ונוח. (אני חוששת שאני מחפשת פה דבר בלתי אפשרי;)

הטיפ שלי- עזבי תמונות של הסדרה האהובה עליך, קני משהו מיוחד שיהיה רק לך! את לגמרי יכולה גם להכין לעצמך אחד!

אוגדנית דפים- כדי לשמור מבחנים מוצלחים במיוחד, אישורים שצריך לחתום עליהם או דפים שימושיים. בקיצור מאסט!

הטיפ שלי- קני אחד חזק שלא יתפרק מכמות הדפים. ואל תשכחי לרוקן אותו מדי פעם מדפים לא שימושיים. וכמובן!- למחזר את הדפים! (גם את המחברות שלא צריך יותר בסוף שנה!)

קופסת אוכל- כדי לחסוך בשקיות ניילון ולרחם על כדור הארץ שצריך ליהנות מכל הטוב הזה, בחרי לך קופסת אוכל חזרה, איכותית שתחזיק לך להרבה זמן (אם תחליפי אחת כל שנייה מה עשינו בזה?) כמובן, יפה אבל גם קומפקטית עם מספיק תאים לכל מה שאת רוצה.

הטיפ שלי- זיכרי לרוקן את הקופסא כל יום. בתודה האף שלי. לול, בדיחה גרועה >^<

פתקים דביקים- כדי שתוכלי להכין לך תזכורות, חומר למבחן הודעות, בקיצור חובהההה!

הטיפ שלי- הכיני לך חומר למבחן בפתקים זה ממש עוזר ללמוד מוזמנת להיעזר בכתבה על זה- "איך להתכונן למבחן" (סעיף 4)

זה הכל לכל מי שלא בפנימייה, אם את בפנימייה הנה מה שאת צריכה, הכיני טוב טוב את הכיס;) [מה שלא צריך להסביר אני רק אפרט מה צריך ולא אחפור;]

(לול התמונה נראת כאילו הם בהסגר;)

מצעים- גם אם מחלקים אצלך מצעים זה עדיין די מגעיל, בחרי לך מצעים יפים, נוחים, איכותיים אבל גם לא יקרים מידי, (אם את מוצאת, פליייייזזזזז, תגידי לי! אני מחפשת כבר שבועות!) קני לך שני סטים של מצעים לכל מקרה. אה וכמובן, כרית ושמיכה אם לא מחלקים לכן:)

הטיפ שלי- גם מצעים לא מושלמים זה בסדר, לא חייב להגזים:)

מגבות- שוב, שיהיו יפות אבל גם איכותיות ולא יקרות קני לך 4- שתיים קטנות ושתיים גדולות. אין הרבה מה להרחיב פה, פשוט תהנו?:)

הטיפ שלי- תתלי את המגבת אחרי שימוש? לול סתם, תסמני את שלך שלא ישתמשו לך בה. יאקי;)

כלי רחצה- שמפו, מרכך, סבון גוף, מברשת שיניים, מברשת שיער, דאודורנט, סבון פנים וקרם אם את משתמשת, אני מניחה שאת יודעת יותר טוב ממני במה את משתמשת, פשוט תחשבי במה את משתמשת ביום יום:)

הטיפ שלי- סמני מה שלך.(פשוט סמני הכל:)

בגדים- קחי איתך מספיק בגדים לשבוע, או לכמות הימים שאת בפנימייה, וקצת אקסטרות, שלא יחסר;) קני לך גם תיק לכביסה (עם חוריםםםםם! שלא יסריחו!) כנ"ל לנעליים, אגב נעליים- קחי לך נעלי בית או כפכפים, בכל זאת- בית ספר, יאק. אה, כן, וכמה פיג'מות זה תמיד טוב:)

הטיפ שלי- תבררי אם יש שם מקום לכבס, טוב?

התיק!- בחרי לך תיק גדול משיכניס הכל אבל שיהיה לך נוח להתנייד איתו, יש את התיקים הגדולי השחורים אבל \ה לא בהכרח נוח לסחוב, אפשר גם מזוודה, מה שנוח לך

הטיפ שלי- תשאלי את אמא או אבא או אח/ות גדול/ה מה הם לקחו.

זה כל מה שהצלחתי לחשוב עליו, תנסי לחשוב במה את משתמשת ביומיום ואותו תקחי. זה די פשוט, וגם תמיד אפשר להוסיף במהלך השנה. אבל תשתדלי לא לגמור את כל הכסף, טוב מאמי? לול.

זה הכל להפעם (אני חושבת:) אם אהבת את הכתבה, אל תשכחי לעשות לה לייק ולשתף לבסטי ולאמא שידעו מה צריך לקנות :)

תירשמי לאתר דרך המלבן השחור שבתחתית העמוד אם את רוצה לקבל הודעה למייל בכל פעם שעולה כתבה:)

אם יש איזושהי כתבה שאת רוצה שאעשה או אם שמת לב שלא כתבתי משהו שצריך- תכתבי לי בתגובות או בצ'אט,

אוהבת מלא ומקווה שנהנתן מהחופש שלכן,

אביטל

StylistA

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Instagram Social Icon
bottom of page