top of page

שירים לחורף חמים ונעים :)

היי פאשניסטות! התגעגעתן? (אני באמת לא אשתדל לא להיעלם לכן יותר מידי:) החורף כבר כאן ואיתו הזמן לפלייליסט חדש! פלייליסט חורף טוב בעיניי זה אחד שהמוזיקה בו איכותית, לא פופית מידי ושתהיה נעימה וחמימה,

ועם כל הקריטריונים המאוד נמוכים האלה יצאתי לחפש את הפלייליסט המושלם בשבילי לחורף!

אזז

מוכנות לפייליסט שלי לחורף?

ונתחיל מהמובן מאליו- הקלאסית! (זאת אומרת בעיקרון זו לא מוזיקה קלאסית אבל סגנון המנגינה של השיר ממש מזכיר לי קלאסית)

השיר הזה מהסרט של היפה והחיה ובכללי כל הפלייליסט של הסרט פשוט חורפי ומהמם בעיניי- השילוב של כלי הנגינה והקולות היפים של הזמרים.

מומלץ בחום! (חח הבנתן את הבדיחה? חוח זה חום וכאילו חורף, חח סתם;)

ולשיר הבא:)

יכול להיות שהמלצתי על השיר הזה בעבר, אבל לא אכפת לי הוא פשוט טוב! השיר הזה חמים ונהדר- גם כאן אפשר לשמוע את כלי הנגינה ואת הרגש בשיר, את הקול העדין של הזמרים והמילים ממש יפות.

בקיצור- כבר הרבה הרבה זמן בפייבוריט שלי!

אם אנחנו (זאת אומרת- אני;) כבר בקטע של PASSENGER איך אפשר שלא להזכיר את:

Let Her Go!

לא צריך להסביר למה, נכון? :) אני אוהבת כמעט הכל בשיר הזה חוץ מאת הסיום שבו אין פסנתר וכל השאר ממש נחמד גם המילים שהן הדבר הכי מקסים בשיר הזה ובכלל הן ממש מתאימות לחורף, לא?:)

שיר הבא?

אני אוהבת את OneRebulice! יש להם מוזיקה מקסימה!

השיר הזה ממש מקסים גם הוא, כרגע אני פחות מחבבת אותו כרגע כי חרשתי עליו אבל הוא ממש שיר חורף!

אין לי הרבה מה לפרט עליו, תהנו:)

והאחרון?

השיר הזה ממש ממש לא מוכר (וגם אני לא הייתי מכירה אותו אילוליא ספוטיפיי:) אבל הוא ממש מקסים! לזמר יש קול עדין אבל מעט קשה ושומעים את הכלים ומנגינה נעימה וחמימה.

שיר נהדר לסיים איתו, לא?

אילו היו חמשת השירים המומלצים שלי לחורף (ועוד אחד כי הייתי חייבת;) מקווה שנהנתן לפחות כמוני מהשירים ומהכתבה.

מאחלת לכן חורף בריא ועם אווירה נעימה (בזכות המוזיקה המדהימה הזו;)

אם אהבתן את הכתבה אני אשמח אם תעשו לייק (ע"י לחיצה על אייקון לב שליד הקישורים) ותשתפו לחברה:)

והכי מעניין- איזה שיר הכי אהבתן ואיזו כתבה הייתן רוצות שאעשה!

אוהבת המון המון

אביטל

StylistA


Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Instagram Social Icon
bottom of page