top of page

פאשניסטה אמיתית- כמה רעיונות קלים לארוחת בוקר

ארוחות בוקר הן החלק הכי כיף ביום, לא כך? הרגע קמת וכל מה שאת רוצה זה שקט וקצת אוכל, כמובן גם לישון;) אבל הכי כיף זה ארוחה צבעונית שתפתח את היום בכיף- אבל על מי אני עובדת? לאף אחת אין כוח להכין משהו מושקע בבוקר.

אך אל דאגה!- למזלכן יש לכן אותי- עצלנית ותיקה שהייתה צריכה לאלתר ארוחות בוקר כל חייה ואלתרה כמה דברים סבבה בסך הכל:)

והנה כמה רעיונות לארוחות בוקר קלילות באמת- (ולא אתן לא תמצאי כאן שקית קורנפלקס וגם לא מתכון מסובך;)

הבריאה- (ובעיניי גם היותר טעימה:)

מה צריך? אני לא הולכת להיות מאוד החלטית כאן- הכיני עצמך;)

2 או 4 פרוסות לחם רגיל או מלא (תבחרי לפי מה שיש לך ולפי מה שאת אוהבת:)

ממרח שאת אוהבת- אם כבר את הולכת על אלמנט הבריא מרחי גבינה, טחינה או פסטו- לבחירתך.

פרי או ירק לבחירתך- את יכולה לקחת יותר מאחד ולגוון.

עוגיית שיבולת שועל- זו לא חובה אבל זה ממש נחמד, לא?

אה!- את יכולה להכין או להכריח משהו שיכין לך חביתה, זה ממש טעים ובמיוחד כשזה חם:)

ארזי יפה (אבל רק אם יש לך כוח;) ושיהיה לך בוקר טוב ובריא:)

המתוקית- 😋

מה צריך?

2 או 4 פרוסות לחם

ממרח שוקולד או ריבה או כל ממרח שאת אוהבת

חטיף אנרגיה

פרי לבחירתך- חתוך או שלם:)

ארזי גם כאן יפה (אבל רק אם יש לך כוח, שוב) ותהני מבוקר טוב ומתוק:)

המושקעה- אבל רק יחסית;)

את מוזמנת להכין פנקייקס (מתכון שווה במיוחד יעלה ביום חמישי 18.10 כדאי לחכות :) או כל משהו שווה שתמיד רצית אבל אנחנו עצלניות;)

פירות חתוכים (סלט פירות בצורה שנשמעת קלה יותר)

מיץ תפוזים או כל משקה אחר לבחירתך:)

וזהו, לא?

בתיאבון! ארזי יפה (אבל רק אם יש לך כוח, שוב;) ובוקר אור ושמח!

אני חושבת שזה מספיק, את יכולה לשחק עם האוכלים ולשנות לפי מצב הרוח או מה שיש לך בהישג יד:)

בתיאבון!

מקווה שנהנית מהכתבה:) אם נהנית אני אשמח אם תעשי לייק (על ידי לחיצה על האייקון לב שליד הקישורים)

איך השגרה שלך? מקווה שהיא נסבלת ואפילו כיפית:) שלי ממש סבבה למרות שלגמרי אפשר להרגיש ששגרה, אם את מבינה למה אני מתכוונת. הייתן רוצות כתבה על שבוע האופנה או גלידות? חח תגיבו לי בתגובות מה אתן מעדיפות ומתי.

חברה שלי ביקשה שאני אעשה פינה שבועית של חידת השבוע או משהו בסגנון- הייתן רוצות?

ולמקרה שכן- החידה של השבוע היא: איך אפשר להכפיל את 7 בשתיים ושהתוצאה תהיה 12? בהצלחה!

אוהבת מלא,

אביטל,

StylistA

תשתפי לחברה שאותה את הולכת לסנג'ר שתכין לך אוכל כבר ולהירשם לניוזלטר- איך נרשמים? מגוללים את העמוד עד למטה, מקלידים את כתובת המייל לוחצים על סאבסקרייב ואת שם! ברוכה הבאה לStylistA:)

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Instagram Social Icon
bottom of page