top of page

פאשניסטה אמיתית - איך מכינים פנקייק - מתכון לפנקייק טעים במיוחד


היי פאשניסטות! איך אתן? בשבוע שעבר (מוזמנות להכנס לכתבה הנה הקישור) אמרתי שאני אתן לכן מתכון טעים במיוחד לפנקייקים, אך מכיוון שאני לא באמת טובה במתכונים ביקשתי מחברה מתכון והיא הביאה לי מתכון מדהים לפנקייקים! סקרניות? גם אני הייתי במקומכן;)

ולמתכון-

מה צריך?

  1. 3 ביצים

  2. כף סוכר (כף בהריון- גדושה, אם את אוהבת פחות מתוק שימי פחות)

  3. כפית תמצית וניל

  4. כוס חלב

  5. שקית אבקת אפייה- לא חובה

  6. שוקולד צ'יפס או קוביות שוקולד לבחירתך- לא חובה

  7. שמן

  8. מחבת

איך מכינים? (החלק החשוב באמת;)

  • שופכים את הביצים, הסוכר, תמצית וניל

  • לערבב

  • להוסיף חלב עד שהבלילה נוזלית

  • כאן אפשר להוסיף אבקת אפיה אם את רוצה את הפנקייקים שלך פלאפים

  • מערבבים שוב

  • יוצקים מעט מהבלילה על מחבת משומנת

  • כאשר מתחילות לצאת בועות הופכים את הפנקייק לכמה שניות ומוצאים

  • בשביל מה צריך את השוקולד? כאשר הבלילה מתחילה להיות מוכנה אך עדיין לא יצאו בועות מניחים מעט שוקולד על הפנקייק ומוסיפים מעליו מעט בלילה- כך יצאו לך פנקייקס עבים ועם שוקולד. יאמי:)

זה המתכון הבאמת פשוט של חברה שלי (השוקולד זה אחי אבל;) מקווה שנהנתן והיה לכן טעים;) אם אהבתן אתן יותר ממוזמנות לתת לייק (על ידי לחיצה עם האייקון לב שליד הקישורים:)

בתיאבון!

אוהבת המונמון,

אביטל,

StylistA


Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Instagram Social Icon
bottom of page