top of page

אז מה היה בקופסא המסתורית? כל הסודות נחשפים!

היי פאשניסטות! מה נשמע? איך החזרה לשגרה? אני מקווה שכיף לכן ושנרגעתן ביחד איתנו עם הכתבה הקודמת

הנה הגיע הרגע ואני סופסוף חושפת בפניכן מה היה בקופסא המסתורית!

אז חברת WOW המדהימים שזו חברת קוסמטיקה ואיפור ממש חמודה עם מיתוג מהמם ומגניב שלחו לנו חבילה חמודה עם השם שלנו עליה (זה היה ממש מרגש:) אני ממש הסתקרנתי לפתוח את הקופסא כי בדרך כלל המוצרים של Wow הם וואו;) אבל כשפתחתי את החבילה הייתי בשוק! זה היה אפילו יותר טוב ממה שציפינו!

בקופסא היה פלטת צלליות מהממת, סומק שימרי ברמות וברוזנר כובש!

רוצות הסבר יותר מפורט? בכיף:

הסומק הזה נקרא Ombre Blusher לא סתם נקרא אומברה (אומברה זה מעבר של גוונים) יש בו 6 גוונים של וורוד-אפרסקי: הגוונים נעים בין וורוד בהיר לוורוד עתיק שיתאימו לכמעט כל גוון עור, הסומק הוא מאוד שימרי ומנצנץ אני הייתי ממליצה להשתמש בו כהיילייט יותר מאשר כסומק.

הסומק עולה 25 ש"ח וניתן להשיגו ברשת WOW.

ברונזר מאט שנקרא Bronzing Powder, הברונזר בגוון חמרא-אדמה (או חום כתמתם) יש עליו הטבעה ממש מיוחדת שהוסיפה די הרבה (רושם ראשוני זה המון בחיים;) הוא נמרח ומטשטש ממש מהר, הוא עדין, מחמיא ולא עז מידי. אני הייתי משלבת אותו עם הגוון הבהיר של הסומק וללוק יומיומי.

הברונזר עולה 30 ש"ח וניתן להשיגו ברשת WOW.

ואת הטוב ביותר שמרתי לסוף- הפלטה!!

הפלטה נקראת 18Shades Of Wow היא מעוצבת יפה, פיגמנטית, נמרחת בקלות, נעימה על העור ויורדת בקלות עם מגבון והכי חשוב- מתאימה כמעט לכל סיטואציה אפשר להשתמש בצבעים הניודים יותר ללוק קייצי או בצבעים הכהים (אתן יושבות? יש כמה גוונים של יין! ראיתן פעם דבר כזה?) בפלטה יש כשישה גוונים עם נצנצים, כשישה גוונים ללוק ניודי גוונים כהים וגווני ביניים שמשתלבים זה עם זה למגוון לוקים, שיכולים להתאים לאירוע בערב או לאיפור קליל ליום חול.

הפלטה עולה 40 ש"ח וניתן להשיגה ברשת WOW.

לסיכום- מאוד אהבתי את המוצרים ואני ממליצה לכן לרכוש אחד מהם או את כל הערכה שיכולה ממש להתאים ביחד, הם די משלימים אחד את השני, (אם התרשמתן לטובה כמובן:) המוצרים הם במחירים די נוחים ושווים את המחיר בעיניי.

אם אהבתן אל תשכחו לשתף את הכתבה לעשות לה לייק ולהירשם לניוזלטר וככה לא תפסידו אף כתבה!

רכשתן אחד מהמוצרים? ספרו לנו אנחנו נשמח לדעת! דרך האינסטגם שלנו- @Stylistail או דרך המייל או הצאט'!

אוהבת המונים ועד השמיים

אביטל

StylistA

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Instagram Social Icon
bottom of page