top of page

קולקציית השפתונים של יאנה פרוביז

היי פאשניסטות! איזה כיף לכתוב את הכתבה הזו והודות ליאנה המהממת זה קרה,

הכתבה של היום, כמו שבטח הבנתן מהכותרת היא על סדרת השפתונים החדשה שלה עם האפליקטור החדש, האריזה החדשה ובקיצור- כל הדברים החדשים, אני קיבלתי לסקירה את שני הגוונים (אתן מוכנות לזה, תופים תופים)

Very Amiable (מאוד חברותית) ואת Very Sensible (מאוד הגיונית)!!

תמונות? בוודאי!

Very Sensible, ה-very glossy! (אל תשכחי לדפדף, יש עוד תמונות;)

מה חשבתי עליו?

הגלוס הוא אכן גלוסי, צבע נהדר שמחמיא לשפתיים בצבע ניוד ורוד מעט יותר חום, לא מדגיש יובש או קמטוטים, לגבי העמידות פחות התלהבתי כי הוא לא ממש עמיד וכן יורד במבחן הנשיקות, אבל היי, זה גלוס הוא לא אמור להיות עמיד, הטעם (יאמי, אם כבר מדברים על פחות עמיד) הוא די תעשייתי אז אל תנסי לשתות אותו;) נעים מאוד על השפתיים, מרגיש כמו משי (או שמיכת פלאפי, אותו פאן;) הצבע נהדר, הוא טבעי אבל כן רואים אותו והוא מחמיא ברמות, אני התאהבתי! מתאים לכל סיטואציה ולשבועות הוא יהיה מדהים- הוא אביבי ונותן תחושת חג רק לבדו.

עם איפור עיניים מוגזם וריסים מלאכותיות הוא אפילו יכול להיות די מדהים למסיבות! על עור כהה הוא יהיה אפילו יותר בולט ומדהים, למה אתן מחכות רוצו לשים ידיים על אחד כזה משלכן!

המחיר הוא 60 ש"ח וניתן להשיג באתר של יאנה ובגילטי.

מוכנות לגוון הבא?

The Very Amiable- Very Matte!

השפתון מאט ועמיד במיוחד- עמד במבחן הנשיקות בהצטיינות (ובארוחת שישי;) אפשר לראות בסווצ'ים שהוא אכן מאט, מתייבש מהר, הוא בצבע יומיומי נהדר גוון ניוד ורדרד ושמח, כן מדגיש קמטוטים אם מורחים אותו לא נכון, אז פאשניסטות- מירחו נכון;) מומלץ עם בגדים בהירים- פסטל או לבן מתאים גם הוא לשבועות, הטעם זהה אם תהיתן;)

בסך הכל השפתון נהדר ושווה את הכסף- האיכות, הנוחות, העיצוב והצבע.

המחיר הוא 80 ש"ח וגם אותו ניתן להשיג באתר של יאנה ובגילטי.

שני הגוונים יוצרים באנדל מושלם שיכול להכנס לארנק בקלות ויתאים לכל סיטואציה.

בואו ואגלה לכן סוד לגבי השם (אולי גם נגלה ליאנה משהו חדש) Ami/e בצרפתית זה חבר/ה והשם של השפתון הוא מאוד חברותית amiable, סתם הייתי חייבת לשתף איתכן:)

אבל בואו נדבר על האפליקטור החדש:

האפליקטור אכן נוח לסרטוט מדויק אך בגלל החור שבמרכזו הוא מפזר את החומר בצורה לא אחידה, מה שהופך אותו למצוין לשפה העליונה אבל קצת פחות נוח לתחתונה (מומלץ להשתמש עם מברשת)

בשורה התחתונה:

זה שינוי מרענן ומועיל, עבודה נהדרת.

האריזה:

האריזה יוקרתית ומהממת, שחור, לבן-(שמתאים לשיער הנודף סטייל של יאנה) וזהב, לגמרי מוסיפה המון לשידת האיפור שלכן (ושלי;) וכיף סתם לבהות בה.

זהו פאשניסטות, אני מקווה שעברתי על הכל, אני מקווה שמצאתן את הסקירה הזו כמועילה, אם אהבתן אל תשכחי לעשות לייק על הכתבה, לשתף עם חברה כדי שגם היא תהנה וכמובן שכמובן אל תשכחי לעקוב אחרינו באינסטגרם ואחרי יאנה המהממת, אם קנית את אחד מהמוצרים אל תשכחי לתייג אותנו שנדע גם!

אוהבת עד הניצחון באירוויזיון גם שנה הבאה ובחזרה,

אביטל

StylistA

אם כבר מדברים על האירוויזיון, היית רוצה כתבה על הלוקים? על השירים? כתבי לנו בתגובות (מסתבכת? אנחנו כאן בשבילך בצ'אט)

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Instagram Social Icon
bottom of page