top of page

איך לסדר את הארון בחמישה שלבים פשוטים

היי פאשניסטות ושגרה שמחה! (WE WISH SO) מקווה שהייתה לכן חזרה לשגרה נעימה ורגועה.

שמתי לב שתמיד בתחילת השגרה יש כזה תקופה של כלום ואז הכל מתחיל ביחד ונוצר העומס אז חברה ביקשה עזרה בלסדר את הארון כי אני מעולה בזה (זה לא אומר שהארון שלי מסודר אבל כשאני מסדרת זה מסודר) אז חשבתי- למה לא לעשות מזה כתבה?- אני מניחה שלאף אחד לא תזיק כתבה כזו, לא?

מוכנות לשיטה שתשנה את חייכן? ;)

שלב ראשון- (שמתן לב שאני תמיד כותבת בשלבים? חחח:)

*קראי לחברה על מנת להפוך את כל ה"כיף" הזה לכיף;)

*צלמי תמונה של הארון ל"לפני"

הוציאי את כל הפריטים מהארון ותוך כדי הוצאה מייני לשלוש ערימות:

  • לתרום- פריטים שאת לא לובשת אבל הם במצב טוב ואפשר עדיין ללבוש אותם

  • לזרוק- פריטים שאי אפשר ללבוש (כי הם הרוסים או פגומים שזה בעצם אותו דבר;) את יכולה לשמור חצאית או מכנס ג'ינס קרועים ולעשות מהם תיק או כל מיני פריטים אחרים ולמחזר (פאשניסטות- למחזר;)

  • לשמור- פריטים שאת רוצה לשמור ואת תלבשי.

-את מה שאת תורמת ואת מה שאת זורקת שימי בארגזים שונים והוציאי מהחדר.

שלב שני-

קפלי או תלי על קולב את הבגדים שבחרת לשמור-

טיפים לקיפול יפה:

את יכולה להכין לך את הקרטון הזה שאיתו את יכולה לקפל מהר ומדויק אבל זה לא תמיד יוצא יפה

והטיפים שלי לקיפול חולצה הם-

קפלי את הכתפיים (החלק שליד הצווארון) שיהיה מקופל שווה ואז זה נראה הרבה יותר טוב ומדויק

קפלי לשלישים- בעיניי זה הצורה המדוייקת שכדאי, חצאים זה מלבני מידי ורבעים זה קטן מידי. שלישים זה שלמות:)

יור וולקום;)

וסדרי לפי ערימות- (אני אוהבת ערימות;)

חולצות, מכנסיים, חצאיות, שמלות, סוודרים ומעילים (בכלל תעשי ערימה נפרדת לבגדי חורף)

כל ערמה סדרי לפי מידה /צבע /מה שנראה לך לעין- זה הכל לפי מה שנוח לך, והקפידי שהערמה תהיה ישרה.

שלב שלישי-

את הערימות הניחי בזהירות בארון לפי הגובה של הערמה (או מה שנוח לך, לפי גובה זה לא ייפול) או לפי השימוש או כל דבר שמתחשק לך את יכולה לשחק עם זה עד שזה ימצא חן בעינייך

את הדברים שתלויים על קולב-

סדרי לפי סוג- ג'קטים, מעילים, חצאיות, אוברולים, שמלות וכו'

אחרי שסידרת לפי סוגים תלי בארון לפי הגודל- הכי קרוב לדופן את המעילים אחריהם את הג'קטים וכך הלאה

זה הזמן לכניס את הנעליים והאקססוריז- זה הנעליים סדרי בזוגות במדפים התחתונים של הארון ואת האקססוריז על קולב או במגירה מיועדת.

*טיפ- השתמשי בקולבים זהים ויפים זה מוסיף הרבה אבל כמובן- לא חובה:)

שלב רביעי-

הוסיפי קישוטים- מפיצי ריח, תמונות, מדבקות או כל דבר שיוסיף צבע ואווירה לארון שלך.

אני הדבקתי תמונה וכמה פוסטרים קטנים ושמתי וואשיטייפ על הצד החיצוני של המדף. סומכת עלייך שתהיי יצירתית;) לרעיונות אני פה בתגובות ובצ'אט.

עכשיו אפשר להכניס סלסלה בגודל בינוני ולפתור את בעית הבגדים על הכיסא- אחרי כל שימוש יחיד של בגד קפלי (או זרקי- זו גם אופציה;) והכניסי לסלסלה ופעם בשבוע את מסננת את הבגדים- מה לכביסה מה לקפל וכו' וכו'. אני הייתי אביטל ואתן לא חייבות להודות לי;) -אגב- זה עובד (כל עוד את מקפידה לשים בסלסלה ולא לערבב בין הכביסה לסלסלה וזה)

שלב חמישי-

סדרי דברים אחרונים אם זה עדיין לא מושלם בעינייך, העבירי את הארגזים למקומם, סגרי את דלתות הארון ופתחי אותן שוב כדי להינות מהיופי! (וכמובן להשוות בין הלפני לאחרי:)

אלו היו חמשת השלבים לארון מסודר- באמת שזה ממש פשוט אם באים לזה בראש מסודר ובעיניי זה גם כיף (אבל זה כי אני מיוחדת;)

מקווה שנהנתן מהכתבה ומהתהליך:) מוזמנות לצלם ולתייג אותנו @StylistAil- ואגב זה הזמן גם לעקוב [אנחנו לא חופרות.]

בגלל שאני במסגרת פנימיתית אני כל הזמן צריכה לסדר את הארון ככה שאני מיומנת בזה;)

וואו החזרה לשגרה ממש קשה- אני אוהבת שגרה אבל לא לחזור אליה. אני מקווה שתהיה לנו שגרה כיפית ומוצלחת אני ממש מקווה.

אני אפסיק להציק- מקווה שנהנתן!

אוהבת המון המון

אביטל

StylistA

אם אהבתן אני אשמח אם תעשו לייק (על ידי לחיצה על הלב שליד הקישורים), תשתפי לחברה שאותה את הולכת לסנג'ר שתסדר לך את הארון ולהירשם לניוזלטר- איך נרשמים? מגוללים את העמוד עד למטה, מקלידים את כתובת המייל לוחצים על סאבסקרייב ואת שם! ברוכה הבאה לStylistA:)

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Instagram Social Icon
bottom of page