top of page

!ספיישל לכבוד הפוסט ה-50


היי פאשניסטות, מה נשמע? וברוכות הבאות לכתבה ה50 של StylistA! תודה לכל מי שתמכה, נכנסה, עשתה לייקים והייתה שם אני מעריכה כל אחת ואחד מכן!

מאחר וזו הכתבה החמישים אני ממש חייבת לעשות ספיישל!

אז, כאמור זו כתבה חמישים ורציתי לעשות משהו מיוחד- אתן מוכנות? ספיישל פוסט 50 מתחיל!

חמישים טיפים רנדומלים (מאוד, אני השתדלתי שיהיו מסודרים איכשהו) שתמיד רציתי לשתף אבל הם לא היו קשורים, מ-ע-כ-ש-י-ו!

  1. בשעון מעורר שימי מנגינה מציקה (ולא שיר) שתסבלי מספיק בשביל לקום;)

  2. בזמן שבו את את סתם במיטה בבוקר (וסובלת מהשעון מעורר;) ודוחה את הקץ לקום מהמיטה זה בדיוק בדיוק הזמן לתכנן מה תלבשי היום!

  3. בכוונה לא אמרתי להכין בערב כי תלבושת מתאימים למצב הרוח, ולכן למצב רוח נאה במיוחד לבשי בגדים שאת אוהבת ואת מרגישה בהם יפה!

  4. ובנוגע ללוק- חולצה רחבה או פפלומית (עם שרוולים מנופחים) וחצאית בגזרת A, פעמון או רחבה כלשהי, איך אני אגיד לך? לא עובדות ביחד;)

  5. הו! וכנ"ל לג'קט ג'ינס וחצאית או מכנס ג'ינס. וואו סוף סוף אמרתי את זה.

  6. ונעבור לשאר הדברים שעממתי כבר אחרות;)כשאת מצחצחת שיניים צחצחי גם את הלשון החיידקים המתים נמצאים בלשון והם מה שגורמים לריח- את כבר תבחיני בהבדל.

  7. תנסי ללכת לישון לפני 11 בלילה ובחופשים לפני 2 את לגמרי תרגישי את ההבדל וגם בכמות החצ'קונים.

  8. ואם כבר דנים על חצ'קונים- מים, מים ומים! שתי לפחות 8 כוסות (בגודל בינוני) של מים ביום- עכשיו גם עור הפנים שלך, גם המוח וגם הארנק שלך יודו לי (מיץ זה קצת יקר, לא?;)

  9. לא אוהבת מים? אל דאגה!- כל מה שאת צריכה לעשות זה להשתמש בכוס אטומה ולדמיין שזה המשקה האהוב עלייך ;)

  10. עשי ספורט כשעה ביום- זה לא חייב להיות מוגזם מידי, זו יכולה להיות הליכה, שחייה, רכיבה על אופניים או אפילו ריקוד! (את מוזמנת להיעזר בכתבה הקודמת- היא יכולה מאוד לעזור לך!)

  11. רוצה לרוץ אבל זה משעמם אותך? קחי איתך חברה לחפור לה או בחרי מסלול עם נוף מעניין או האזיני למשהו שיעניין אותך (רמז: זה יכול להיות גם הרצאות של טד, אנחנו עדיין נאהב אותך;)

  1. ארוחת בוקר מושקעת יכולה לגרום ליום שלך להתחיל טוב יותר!- אם יש לך זמן את מוזמנת להכין לעצמך (ולחברה אם באמת יש לך כוח להשקיע;) ארוחת בוקר מגניבה שאת אוהבת (מומלץ בריאה, אני יכולה לחפור לך למה אבל זו בחירה שלך) שתעשה לך את היום! (רעיונות? מוזמנת להיעזר בכתבה קודמת)

  2. אז למה אוכל בריא? אוכל בריא יכול להשפיע לטובה על מצב הרוח, זה לא אומר להתנזר לגמרי משוקולד (😋) אלא לאכול ירק / פרי לפחות שניים או שלושה ביום. הרבה מאוד מחקרים אומרים שתזונה בריאה משפרת את מצב הרוח, לא ננסה?

  3. החורף כבר כאן! (יאיי אני מתה על החורף!) וזה זמן המעיל לאור הזרקורים! מעיל יכול לשדרג כל לוק, איך תעשי זאת? בחרי לך מעיל קלאסי כמה שאפשר (מעיל טוב אמור נשאר איתך הרבה הרבה הרבה מאוד זמן) שיהיה על-זמני והורס!

  4. המעיל לגמרי יכול להיות לא שחור, כן?

  5. אם אנחנו בנושא החורף אז חורף זה צינון ולכן הקפידי לקחת איתך לכל מקום חבילת טישו- קטנה או גדולה זה תלוי בחומרת המקרה;)

  6. אה, כן- וסוודר;)

  7. שנעבור לטיפוח? שיער חופפים פעם ביומיים או שלושה חפיפה יומיומית מחלישה את השיער ומגבירה נשירה.

  8. אפרופו מחלישה מסיכת שיער במקום מרכך תסייע כאן מאוד:)

  9. רוצה שיער ארוך יותר? כשאת חופפת עם שמפו העבירי את השיער לקידמת הפנים ועסי את השורשים, זה אמור לגרום לשיער לגדול מהר ובריא יותר (לי זה עזר:)

  10. שמרי על עור פנים נקי והקפידי לשטוף אותו עם סבון אחת ליום לפחות.

  11. אני אישית קצת משוגעת אז הייתי גם ממליצה לכן לא לגעת בפנים.

  1. ולנושא אחר!- מצאי לך תחביב שיכניס לך צבע לחיים, אני לא אתערב כאן כי זה צריך להיות שלך!:)

  2. אה וספר,זה לא קללה;)

  3. משחקי קופסא יכולים להיות בילוי ממש נחמד וחוויתי, אני יודעת, זה מה שעשיתי כמעט כל שנה שעברה;)

  4. (יא הגענו כבר לחצי! זה עבר ממש מהר!) החמיאי לאחרים! אני מוצאת שכשאת מחמיאה לאחרים את מקום בלב שלך לקבל את זה שיש שונים ממך ואת תהיי יותר שבעת רצון, מנסיון!❤

  5. וגם את על הדרך עשוייה לקבל גם את עצמך.

  6. החמיאו לך? קבלי את המחמאה! אמרי תודה ותני למחמאה למלא לך את הלב!

  7. אבל לפעמים לא מחמיאים, נסי לא להיעלב מאנשים שלא שווים. הזכירי לעצמך מה את שווה ותעברי הלאה!

  8. כן שווים את זה? יכול להיות שהכנסת לחייך אנשים שלא טובים אלייך? חשבי על זה, הם כן? אני בטוחה שהם לא התכוונו להעליב, דברי איתם על זה.

  9. ואגב- זה לגמרי בסדר לבכות!

  10. הוסיפי מעט מוזיקה שמחה לחייך- זה יכול לשפר את הכל!

  11. וגם סתם לשבת בחצר מידי פעם יכול להרגיע אותך ולשפר את מצב רוחך! גם את איכות המחשבה, תנסי ותביני;)

  1. ובמעבר חד!- נסיעות, סובלת מבחילות או סחרחורות בנסיעה? דבר ראשון הניחי את הפלאפון או הספר או כל מה שהתעסקת בו בצד, שתי מעט מים והביטי בחלון- נסי להתמקד בנקודה אחת באופק, בהר או עמוד חשמל ולא ברכבים חולפים.

  2. ושוב בחזרה לאופנה! סריגים בחורף זו מתנה! נצלי את זה שחורף ויש לגיטימציה ללבוש סריגים! זה כל כך יפה ונוח וחם ומקסים (ודי להלל את הסריגים אביטל, זה סריג;)

  3. טרנדים? מישהי אמרה טרנדים? (חח אני יודעת שלא;) טרנדים זה חמוד, מגניב ובאמת יכול לעשות עבודה טובה עם סעיף 3, אבל (ותודי שחיכית לאבל?) קלאסיות יכולה לפעמים להיות אופנתית יותר מכל טרנד.

  4. ואם כבר מדברים על טרנדים- לפעמים יש טרנדים באמת מגוחכים- נסי להבדיל בניהם, לטובתך! (אני אשתדל לתת לך קצת עזרה אם את רוצה)

  5. אם הגעת עד לפה מגיע לך את הטיפ החשוב באמת! אבל קודם אני אודה לך אם תעשי לייק לכתבה כי זה טיפ באמת סודי (וגם באיזשהו שלב אני צריכה לסחוט מכן קצת לייקים, לא? סתם סתם;) עשית? יופי, אז ככה- באוטובוסים על מנת לשבת לבד צריך להיות מאוד מתוחכמים כי ברגע מתמלאות כל השורות בבודדים מתיישבים קודם ליד השורות האחוריות ורק בסוף הקדמיות וגם שם הכי שקט בקיצור- שבי בשורה השנייה מהכניסה, את עוד תודי לי;)

  6. צריכה לקפל סדין? (יו אביטל מה הקשר לנסיעות?) הצמידי את הקצוות והכניסי אותם אחד בתוך השני לאחר מכן קפלי לחצי ואז עוד חצי ובסוף שלישיות! (רוצות כתבה על זה? כתבי לי בצ'אט או בתגובות!)

  7. תהיי את ותקיפי את עצמך באנשים ששווים את הזמן שלך ושיתמכו בך!

  8. נכון שזה ספיישל 50 אבל גם אני וגם את יודעות ש 50 זה המון המון ובטח כבר אין כוח לקרוא את זה אז אנא ממך דמייני שיש פה חמישים ואני אודה לך מאוד.

  9. מעריכה את דמיונך היקר!

מקווה שנהנתן ממני חופרת לכן על הרבה מאוד טיפים שאספתי עם השנים ורציתי להעביר כן כי אני אוהבת אתכן!

שוב אני רוצה להגיד לכן תודה על כל התמיכה והאהבה! זה כל כך לא מובן מאליו ואני מעריכה כל כניסה, כל לייק, כל תגובה, כל עוקב וכל נרשמת!

מקווה שנהנתן מהתוכן שיצרתי לכן עד היום ושנפגש שוב בקרוב בכתבה ה100 (יש למה לחכות!)

ובהזדמנות הזו אני אודה לכן אם תעזרו למשפחת StylistA הנחמדת שלנו לגדול ותכירו אותה לעוד חברה וביחד נוכל לגדול ולגדול ביחד!

אוהבת המון המון המון

אביטל

StylistA

שמעריכה אתכן כל כך


Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Instagram Social Icon
bottom of page