top of page

קופסאת הפתעות 2? כל מה שאתן צריכות לדעת

היי פאשניסטות! מה נשמע, ניחשתן כבר עם מי אני משתפת פעולה? אז בוא נראה אם צדקתן;) אז החברה הסופר מהממת היא, הוא, הן-

*התמונה נלקחה מהאתר*

אז מה זה בעצם החברה הזו?

Unico הוא אתר לעיצוב עצמי של תמונות עץ. באתר יש אוסף רחב ומהמם של איורים ופונטים לרשות המשתמשים (אתן יכולות גם להעלות קבצים מאוסף פרטי), וכל אחת יוצרת את העיצוב המדהים והמיוחד שלה בעורך הסופר נוח והמובן להבנה. כמובן שיש מבחר עיצובים להשראה.

העיצוב יודפס על עץ ליבנה טבעי ואיכותי במבחר מידות ונשלח אליכן הביתה, אה ואל תדאגו, אם אתן מפחדות מלהכניס את האשראי באינטרנט, יש שם אפשרות לשלם דרך האפליקציה (ככה שזה יותר בטוח)

אז בואי ואסביר לך קצת על המוצרים:

יש שלושה אפשרויות עיקריות (יש עוד אבל אלו הכי מגניבות, בעיניי) כולן עשויות עץ בירץ' (שזה פשוט שם אחר לעץ ליבנה) טבעי ואיכותי שאיתן את יכולה ליצור תמונה מעץ שייחודית רק לך ושרק לך יש. את יכולה לכתוב משפט השראה, משהו שישמח אותך, לשים תמונה נחמדה או סתם להדביק איור מגניב מהמגוון שיש באתר.

ואלו הגדלים-

תמונת עץ ריבועית:

תמונה בגודל 20*20 ס"מ בעובי 16 מ"מ שמאפשר לך להניח על המדף או לתלות על הקיר.

תמונת עץ עגולה:

תמונה בקוטר 20 ס"מ בעובי 16 מ"מ לתליה על הקיר

תמונת עץ מלבנית:

תמונה בגודל 19*25 ס"מ בעובי 16 מ"מ שמאפשר לך להניח על המדף או לתלות על הקיר.

ובואו נדבר על מה שבאמת חשוב- חווית המשתמש!

עם כניסתי לאתר נתקלתי במגוון אפשרויות מוכנות ומתוקות לרכישה שרק מחכות שתבחרי אותן או שתיקחי מהן השראה, אבל אם בכל זאת מתחשק לך עיצוב שהוא רק שלך את יכולה להכנס לתוכנת העריכה שיש באתר, התוכנה היא באמת נוחה- אם לא הבנת איך זה עובד יש לך מדריך אוטומטי שמופעל ברגע שנכנסת, ששם בשביל לעזור, אם עדיין לא הבנת יש להם שירות לקוחות במייל ותמיד אפשר גם לשאול באינסטגרם (היא עונה ומכל הלב:) בשלב התשלום קצת הסתבכתי (אבל זה רק כי אני מיוחדת;) אבל כעיקרון הוא די נוח הבעיה היחידה המשמעותית שנתקלתי בה הייתה בשלב העיצוב, בהתחלה זה היה נראה כאילו יש רק מגוון מאוד מצומצם של עיצובים אבל לאחר מכן הבנתי שאפשר לגולל את ה"מחסן" אז טיפ ממני- תגוללו!

ובואו נדבר על מחיר-(מוכנות להפתעה?)

מחיר כל אחד מהמוצרים הוא- 96 ש"ח אך ככל שאת קונה יותר בקניה אחת המחיר של כל אחד מהם יורד ויורד ויורד (עד שמגיעים לארבעה מוצרים שמחיר של כל מוצר מאז והלאה הוא 74 שקלים), אז עוד טיפ ממני- תקני ביחד עם חברות, אתן יכולות ליצור שלט חברות משותף או מתנות יום הולדת מהממות.

מוכנות להפתעה?!- רוצות אפילו להוריד את המחיר עוד?

Unico המקסימים הביאו לי קוד הנחה של 5% למשך חודש! (מהרו לקנות!) הקוד הוא- Stylista5

נכון אתן פשוט מתות לדעת מה אני עיצבתי?

אלו העיצובים- (תכתבו לי בתגובות איזה עיצוב הכי אהבתן!)

אם גם את רוצה ליצור לעצמך את העיצובים המדהימים עם האפשרויות הבלתי נגמרות האלו, את מוזמנת לבקר בחנות האינטרנט שלהם- www.unico.studio מקווה שתהנו ליצור את העיצובים הייחודים לכן!

אוהבת המונים

אביטל

StylistA

אל תשכחי לעשות לייק אם אהבת את הכתבה, להירשם לאתר, לשתף אם חברות ולעקוב אחרינו באינסטגרם!

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Instagram Social Icon
bottom of page