top of page

תגידו שלום להמון שעות פנויות שלא ידעתן שיש לכן

שלומלום פאשניסטות! משלומכן? איך היה פורים? בטוחה שהייתה לכן תחפושת מהממת וניצחתן בתחרות תחפושות .(אההה אני ניצחתי!! זה היה כזה נחמד!:) מקווה שקיבלתן ממתקים נחמדים ושלא חטפתן סוכרת או משהו (שנונה שכמותי;)

אני חיה לי לתומי ולא מבינה לאן כל הזמן שלי נעלם. ואז הבנתי! (אימוגי מנורה) זה הטלפון ששואב לי את כל הזמן! (והאמת שלא הצלחתי למצוא כותרת טובה לאיך להיגמל מהטלפון אז תדמיינו שיש קשר בין הכתבה לכותרת, טוב?)

חח, אני מניחה שחלקכן בטח שמו לב (וגם אני) שהן מבלות הרבה יותר מידי זמן בפלאפון ובמיוחד כשממש ממש חייבים לעשות משהו. (חחח המצב הזה הכי מעצבן)

וול- לא עוד! מניסיוני עתיר השנים כמכורה לטלפון יש לי כמה טיפים של עשי ואל תעשי בנוגע לטלפון, אז מוכנה להיגמל בכיף מהטלפון בכמה שלבים פשוטים?

רק סטופ, לפני הכל! – למה אני בכלל חושבת שכדאי "להיגמל" מהטלפון?-

אני חושבת שהטלפון מעט הורס חוויות- דמייני לעצמך את כולם ביחד מדברים, נהנים -או בכלל בטיול אבל את בטלפון אפילו סתם שנייה בודקת הודעות- זה ממש פוגם בחוויה, זה קוטע את הרצף וכאלה.

אני חושדת, אבל לא בטוחה, שאינסטגרם קצת מדכא- אתן לא חושבות? משהו שם עצוב כזה, אני לא יכולה לשים את האצבע על מה אבל זה ממש חשוד. (עוד סיבה להפחית שעות אינסטגרם!!)

אבל אני חושבת שכדאי לך לחשוב עם עצמך על זה.

אז לפני שנתחיל אני ממליצה לך להעיף מבט בכתבה איך לסגל הרגלים (אני לגמרי חייבת להחליף לה את הכותרת, לא חושבות?)

אם אין לך כוח אז אני רק אגיד בקצרה שדברים כאלה לוקחים קצת זמן וכדאי לארוז קצת סבלנות למסע ;) אבל אני באמת ממליצה לקרוא אותה.

שנתחיל?- (חברה שלי אומרת שלא אבל אנחנו לא נקשיב לה!;)

  1. אז ככה, דבר ראשון נבין שטלפון הוא כלי. לי זה ממש עזר להפחית משמעותית את שעות השימוש, כי, כאילו תחשבי על זה- זה לא מגוחך? את כל חייך את מבלה כשאת משתמשת בכלי? תחשבי על זה קצת ;) אני חושבת שכדאי להדגיש שזה כלי, כי לא צריך להפסיק לגמרי להשתמש בטלפון כי הוא כן מועיל ואפשר להשתמש בו גם לדברים אחרים, פשוט לזכור שזה כלי.

  2. אם יש לך אינסטגרם (תעקבי- @STYLISTAIL, בפקודה!;) את בטח מבינה אותי כשאני אומרת שאני מוצאת את עצמי שוקעת למשך כמה שעות ארוכות מאוד שם כשנכנסת רק כדי לבדוק כמה לייקים יש לך (בחיי, זו ממש מכונת זמן;) אז אני ממליצה קודם כל להוריד בהגדרות את ההתראות של האינסטגרם ממסך הבית (את נכנסת להגדרות- מחפשת התראות או איך שלא קוראים לזה בטלפון שלך- ופשוט כבי את ההתראות של אינסטגרם) זה די פשוט וממש ממש עוזר- את לא תקבלי הודעה כל פעם שאיזה עמוד שאת לא מכירה עושה לייב או דברים מציקים כאלה וגם זה יעזור לך לשכוח מאינסטגרם לזמן מה.

  3. אם את ממש מוכנה ללכת רחוק- אז תמחקי את האפליקציה וכשתרצי תכנסי מהגוגל- זה יפחית משמעותית את שעות השימוש- את יודעת כמה זה לא נוח? לול.

  4. אם אני כבר מזכירה למחוק אפליקציות (או אפילו חושבת, באמת אביטל את תמצאי דרך לחבר את זה לסעיף הבא!) אני ממליצה למחוק אפליקציות של משחקים, לא את כולן- כמובן, אבל את רובן, תשאירי לך שתיים-שלוש כדי שתוכלי להשתמש בהן לפעמים- בכל זאת זה די נחמד, פלאפון משעמם הוא התחלה נהדרת להפחתת שעות שימוש, נשמע הגיוני כזה, לא?

  5. אממ, אם את לא זוכרת את הטלפון את לא תשתמשי בו לא?- תשתיקי את ההתראות של ההודעות אבל את של השיחות תשאירי כדי שאם תאבדי אותו (כמוני, אני מאבדת אותו כל יום מיליון פעמים. שיואו!) וככה באמצע שיחה נחמדת לא יהיה לך רטט מעצבן בכיס שיסיח את דעתך והוא לא יזכיר לך את קיומו:)

  1. מכירה את זה שאת פשוט מוציאה את הטלפון, בכלל בלי לשים לב, נכנסת למשחק האהוב עלייך באוטומט ומבלה לך שעה בלי לשים לב? טוב האמת שיש לזה שני פתרונות ממש ממש פשוטים ואנחנו נחלק אותם לשני סעיפים (כי אני צריכה להיפתר מהם איכשהו) אז הפתרון הראשון הוא סיסמא מסובכת שלוקח מלא זמן להקליד (בכוונה להקליד כי זה הרבה פחות אוטומטי)- משהו מסובך ועם אותיות כך שזה יהיה ממש סיפור ותשימי לב כשאת נכנסת לטלפון. הו וכמובן- החליפי אותה לעיתים קרובות. אבל לא מידי כדי שלא תשכחי אותה. זה יהיה לא נעים.

  2. הפתרון השני הוא להחליף כל כמה זמן את המיקום של האפליקציה הנ"ל, וכך כל פעם תאלצי לחפש ולא למצוא וזה ייקח זמן למצוא וכך אם את לא צריכה משהו את תוותרי.

  3. הו ולראות סדרות בפלאפון זה רע. רע מאוד.

  4. אם את רוצה ללכת ממש רחוק פשוט תביאי למישהי/ו (אנחנו לא מפלים- אחממ ספוילר לכתבה של שבוע הבא, אחממ) שישמרו לך על הטלפון ולבקש מהם כשאת צריכה. הו ואל תשכחי למי הבאת! (זה חשוב, לול;). הזכרתי שיטה דומה בכתבה אחרת (איך לחסוך כסף. יואו אני באמת צריכה להחליף כותרות.) אבל זה לא פתרון אידיאלי כי את צריכה ללמוד להפסיק בעצמך!

  5. הו הו! משהו שאני עשיתי, אבל הוא קצת אכזרי, שיניתי את הרקע של הוואטסאפ למשהו מעצבן כזה שמציק כדי שאני לא אהנה כל-כך משהותי באפליקציה הנ"ל, ואז אקצר את זמן השימוש (שיואו נתקעה לי שפה גבוהה, לול) אבל אני לא תומכת בזה (למרות שעשיתי את זה, נו באמת, נורא בוגר אביטל.) אני מעדיפה פשוט שלא נהיה מכורים ולא נשניא את הטלפון.

  6. ואחרון בונוס כדי לסיים עם משהו נחמד- נכון יש את הקבוצות הנוראיות האלה ששולחים בהם מיליון הודעות בשנייה והן כאלה משמימות? אוך איך אני שונאת אותן! אז אני ממליצה לצאת מהן. אבל אם אי אפשר לצאת, כדוגמת הקבוצה המשפחתית, או קבוצה רשמית כזו אז הפתרון האפשרי הוא ממש פשוט (כל עוד הוא לא X חלקי 0.) וממש ממש ממש ממש מספק- תשתיקי את הפריקינג קבוצה הזאת לשנה. וואו זה כזה מספק, שיואו. זה כמו, זה כמו- פלאפון על 100, כמו שמשהי מציעה לך שוקולד, זה כמו להעלות כתבה (😉) , זה כמו שפתאום מתבטל שיעור מעצבן, זה כמו להבין שסופ"ש, זה כמו שקובץ יורד ממש לאט ואז—בום, זה גמר (חברה שלי אומרת על זה- כל אחת ומה שעושה לה את היום), זה כמו להקליד את האות האחרונה בעבודה ענקית שעבדת עליה המון, זה כמ-

אז זו הייתה הכתבה של השבוע (די לחפור אביטל), אני מקווה שנהנתן ממנה ושלא התגעגעתן אליי יותר מידי, אני התגעגעתי המון, (וול לכן חזרתי לכתוב, טוב, נו וגם סוף סוף היה לי רעיון.)

אוהבת המון המון וצפו לכתבה של שבוע הבא!! היא תהיה ממש מעניינת, טוב, לפחות אותי. אבל צפו לזה!;)

טוב, טוב, נסגור את זה כבר-

אוהבת מלאנים,

אביטל,

StylistA

ולחלק האהוב על כולנו!

אם נהנת מהכתבה אני אשמח שתעשי לה לייק כדי שאני אדע:) , תשתפי לחברה כדי שתגמלו יחד ותכתבי בתגובות כמה שעות אינסטגרם את מבלה ביום- זה יהיה משעשע לראות כמה המצב שלנו גרוע ביחד :)

אוהבת המונים.


Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Instagram Social Icon
bottom of page