top of page

-איך להכניס ספורט לשגרה-

היי פאשניסטות! השגרה כאן (קצת חפרתי על שגרה, לא?) ואיתה ההתנשפויות במדרגות- וזה הדבר הכי מעצבן שיש- הרגע היית בכושר ואז הגיעה השגרה הארורה והרסה את הכל! (ואם לא היית בכושר בחופש זה גם בסדר הכתבה עדיין מתאימה לך;) הגיע הזמן להחזיר עטרה ליושנה! עם הטיפים הבאים את יכולה לחשוב על דרך שמתאימה לך.

אני לא תזונאית או משהו כך שלא כל דבר שמתאים לי יתאים לך- כדאי לך להתייעץ קודם אם אדם שאת סומכת עליו מהבחינה הזו!

מוכנה? היכון, הכן, צאי!

חשוב לי לשמור על הכושר בקטע בריאותי וגם כי זה מבאס ממש שאחרי דקת ריצה אני מתנשפת ממש- ולכן הספורט שאני מעדיפה לעשות זה ספורט של סיבולת לב- ריאה ולכן כדאי שאני אעשה יותר ספורט של פעילות ממושכת כמו ריצה או שחייה (למרות שאני חושבת שזה פחות עוזר לסבולת הזו ספציפית) או משחק כדור.

אבל את יכולה ללכת לדברים אחרים לגמרי- חוגים כמו קראטה, גלישה, יוגה, סיוף, התעמלות קרקע, טיפוס קירות (הדבר הזה מחזק את השרירים ממש ,מניסיון!:) או כל דבר אחר שעולה במוחך היצירתי!

יופי לך, אז את יודעת איזה ספורט את רוצה, מה את עושה עם זה?

עשיתי לי רשימה שבכל יום אני עושה פעילות ברמה קלה עד בינונית באורך של כשעה אם זה ריצה או התעמלות בעזרת אפליקצייה (כל אחת שתשמש במה שנוח לה:)

הכנתי רשימה של הימים ובכל יום שיבצתי מה אני רוצה לעשות- אם יש לי שיעור ספורט בבית הספר שיבצתי אותו ביום המתאים (להשתתף בשיעור, כן?)

לאחר שהכנסתי את הקבועים חשבתי- באיזה יום יהיה לי זמן לעשות מה? ביום ראשון יש לי שיעור ספורט בשני גם בשלישי ריצה וכך הלאה- קבעתי לי שעות מראש אחר הצהריים ערב או בוקר (כל אחת לפי מה שהיא מעדיפה:).

אני יודעת שבימי חמישי אני עייפה יותר ולכן רשמתי פעילויות קלות יותר כמו עם האפליקצייה או הליכה.

כמובן שאם את יותר שאת תהיי עייפה מידי ביום הזה קבעי אותו כיום מנוחה.

ימי מנוחה? שמעתי מנוחה?

אז כן, קבעתי לי כמה ימי מנוחה לתת לגוף שלי זמן לנוח קצת כדי לא להתיש אותו יותר מידי.

ימי המנוחה שבחרתי הם כמובן- שבת וחמישי (בסוף החלטתי שגם אם אני ארשום זה לא אפקטיבי כי אני אהיה עייפה מידי:)

אבל בכלליות מומלץ להפריד בין כל פעילות מאומצת יום רווח כדי לתת לגוף שלך מנוחה (ולכן, יקירתי, ימים אלה נקראים ימי מנוחה;)

זאת הטבלה שלי אני ממליצה לך להכין אחת לעצמך לקשט אותה יפה ובולט שיתן לך מוטיבציה לעמוד בה ולתלות אותה במקום בולט.

מקווה שעזרתי לך ושעוד השנה נשתתף במירוץ (הלוואי! אבל אל תקחי את זה מהר מידי!) אם את רוצה להתמיד בזה ולהפך את זה להרגל אני ממליצה לך להיעזר בכתבה -איך לסגל הרגלים מקווה שתצליחי!

אם אהבת את הכתבה אני אשמח שתעשי לי לייק (על ידי לחיצה על אייקון הלב שליד הקישורים:) ואולי גם תרשמי בתגובות איזה כתבה הכי עזרה לך עד היום, אני סקרנית!

אוהבת כל כך,

אביטל

StylistA


Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Instagram Social Icon
bottom of page