top of page

פאשניסטה אמיתית - איך כותבים מכתב

היי פאשניסטות! חופש גדול שמח! (התגעגתן? אני ממש אשתדל לא להיעלם יותר מידי:)

כמה כבר פנו אליי וביקשו ממני כתבה על מכתבים. (וואו אתן בטח בטוחות שאני קפצתי אליכן מה 80S, ספרים, מכתבים.lol)

הסבר? כידוע לעוקבותיי באינסטגרם (זה הזמן לעקוב! @stylistail :) לאחרונה עברתי דירה ובמהלכו חשבתי (האמת שהרבה יותר מוקדם, בערך בסוף הלימודים) איך אני אשמור על קשר עם החברות שלי מהבית הקודם כי לא, הודעות לא עובדות.

ואז זה היכה בי.

מכתבים.

איזה מרגש זה לקבל מכתב עם השם שלך? זה הרבה יותר מרגש מסתם הודעה או אפילו שיחת טלפון. בעיניי זה מרגיש כאילו מישהי/ו ממש ישב/ה וחשב/ה עלייך וזו גם אחלה דרך להעביר את הזמן, בקיצור מגניב פיצוצים;)

הרעיון נחמד והכל אבל איך כותבים מכתב, אביטל?

אומנם זה נשמע עסק רציני ומסובך אבל זה לגמרי פשוט.

מה צריך?

  1. מעטפה

  2. בול (אפשר לקנות בסניף הדואר הקרוב לביתך:)

  3. נייר (אם רוצים להשקיע אז קחו אחד יפה ומפואר, אבל גם דפדפת עובדת)

  4. עט / עיפרון

זהו, לא צריך לקנות את כל הדואר (למרות שזה יכול לעזור, הדואר איטייייי!;)

אבל השאלה האמיתית היא מה כותבים במכתב, כאן זה כבר בעיה, אבל אל דאגה! אני כאן כדי לעזור לכן!

יש שתי אפשרויות שחשבתי עליהן-

  • אפשר לכתוב סוג של יומן אישי ופשוט לשלוח לחברה (או חבר:) שאת סומכת עליה ועל דעתה וככה תפטרו אחת לשניה את הבעיות בחיים. הבעיה היא שהמכתב יכול להגיע כבר אחרי שהסתדרת לבד. זה עדיין ממש נחמד:)

  • את יכולה לכתוב את קורותייך בשבוע (או כל פרק זמן שתבחרו) האחרון- מה קרה לך כל יום וחוויות או תהיות שהיו לך בכל יום או בכללי ולתאם איתה שגם היא תשלח ולקבוע יום קבוע שבו את כותבת לה (וככה זה לא יעלם כמו הדיאטה שקבעת לאחרי החגים;) הבעיה- הכתיבה לא מתואמת לגמרי, אם שתיכן כותבות באותו היום היא לא יכולה לענות על השאלות שלך ואת לא על שלה ברצף.

אם לא אהבת אף אחת מהאפשרויות את יכולה לשאול את חבר/ה שלך ולמצוא רעיון ביחד, את יכולה גם לקרוא ספר מכתבים ולשאוב השראה או סתם פשוט לכתוב מה שאת רוצה.

אז כתבתי את המכתב, מה עושים עכשיו?

קפלי את הנייר (אני ממליצה בשלישים, זה יפה יותר במעטפה. חחח;) והכניסי למעטפה, הדביקי את הלשונית (לפעמים יש נייר שאפשר להסיר ושם יש כבר דבק) וסגרי.

את הבול נהוג להדביק בצד הימני העליון (אני לא יודעת אם חייב אבל אל תסתבכו עם זה... אם ניסית ספרי לי מה קרה;) של המעטפה בחלק החַלק שלה (לא איפה שסגרת את הלשונית) ובאותו צד גם רשמי את השם והכתובת של הנעמן- מי שאת רוצה לכתוב לה/ו.

בחלק של הלשונית, על הלשונית, כתבי את שמך ואת הכתובת שלך (אם תהיה בעיה בכתובת או משהו ידעו לאן להחזיר:)

וזהו! המכתב מוכן! יאי.

איך שולחים?

את יכולה לשלוח דרך סניף הדואר הקרוב לביתך אבל זה סתם כאב ראש, בכל עיר או יישוב או כל מקום שיש בו תיבות דואר יש גם תיבה אדומה גדולה וחמודה שאליה מכניסים כל מכתב שרוצים לשלוח. מפנים אותה בערך פעם בשבוע ביום מסויים (תבררי איזה יום ושימי את המכתב יום לפני וככה הוא יגיע מהר יותר) ומעבירים לאן שצריך! אם את לא יודעת איפה יש תשאלי את ההורים שלך, הם בטוח ידעו.

וזהו:)

ככה מכינים ושולחים מכתב!

מקווה שעזרתי (איכשהו;)

אוהבת מלא

אביטל

StylistA

ולחלק שכולנו חיכינו לו- המיסחור;)

אם אהבת את הכתבה אל תשכחי לעשות לה לייק כדי שאדע איזה כתבות אוהבים ולהכין עוד כאלה:)

את מוזמנת להירשם לאתר וכך תקבלי מייל כל פעם שעולה כתבה חדשה, איך נרשמים? מקלידים את כתובת המייל במלבן השחור שבתחתית העמוד, לוחצים על send וזהו! ברוכה הבאה למשפחת StylistA.

אני אפסיק פה. אוהבת המונמון!


Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Instagram Social Icon
bottom of page