top of page

!StylistA-ברוכות הבאות ל

!שלום,אתן לא יודעות כמה אנחנו שמחות שאתן כאן באתר שלנו

כאן בStylista יהיו טיפים והמלצות על אופנה, איפור, טרנדים, החנויות הכי שוות ואפילו- אוכל (איך אפשר בלי?) אנחנו נעשה את כל מה שצריך כדי להכין לכם את התוכן הכי טוב שאפשר!

/אנחנו גם נסקור ונכין לכן את הלוקים הטובים ביותר, את החנויות הטובות ביותר ולעזור לכן להגשים את חלום האופנה שלכן

את האתר בנינו בבית הספר שלנו מטעם חוג לבניית אתרים

(אם מישהו רוצה לדעת עוד על בניית אתרים שתכתוב לנו בתגובות)

אני אביטל! (כותבת שורות אלה) אני אוהבת אופנה מאז שהייתי ילדה קטנה אני אוהבת את כל מה שזז (וגם מה שלא) בעיקר אקססוריז, מאוהבת בנעליים, והחלום שלי - זה נשמע מוזר-אבל אני רוצה ללמוד את כל השפות שבעולם (כדי שאני אוכל לפתוח חנות משלי בכל העולם;)

שרית היא הפאשניסטה הגדולה מבנינו (לא שאני לא אבל קחו אותי ותכפילו במאה;)

היא לומדת עיצוב אופנה, ויודעת איך לתפור לגמרי בעצמה את הבגדים הכי מושלמים שאי פעם תוכלו לדמיין, אין שום סיכוי שתמצאו אצלה בגד שלא מתאים למשהו אחר- אפילו הגרב! (אל תדאגו היא כבר תמצא איך זה קשור).

החלום שלה זה להיות הסטייליסטית של כל הכוכבים הגדולים ורוצה להקים רשת של חנויות בוטיק ברחבי העולם

?StylistA מהי המטרה של

.המטרה שלנו היא לתת לכן את התוכן הטוב ביותר ולעזור לכן להיות הכי אופנתיות ומגניבות בכיתה שלכם ובכלל

,כאן תוכלו למצוא את כל הלוקים הכי שווים והכי טרנדיים העונה. עם טיפים שיעזרו לכן להיות הכי מושלמות שבעולם

.וביחד נוכל להגשים את חלום האופנה שלנו

StylistA-אם לא הבנתם את השם שלנו

כי זה אתר של סטייליג-StylistA

שרית-S

A-אביטל

,אוהבות אתכן עד השמים ובחזרה

שרית ואביטל

נ.ב-

+אהבת את הכתבה? like it girl (אל תשכחי גם לשתף עם כל החברות שלך כדי שהן יהנו גם:)!

!הכתבות יכתבו בלשון נקבה אך בהחלט מיועדות גם לבנים+

+אם יש לכן בקשות או דברים להוסיף תכתבו בתגובות (במחשב בלשונית האפורה מצד ימין למטה, ובפלאפון בסרגל הכלים באפשרות-CAHT)!

!שולט StylistA+


Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Instagram Social Icon
bottom of page