top of page

איך לסגל הרגלים

כולנו רוצים להיות טובים יותר, מטופחים וגאים בעצמנו יותר אבל בשביל זה צריך להתרגל לכל מיני דברים, אבל להתרגל זה מעצבן ואני תמיד נכשלת בזה ואין לי כוח לזה בכלל, נו עזבו אותי מזה. אז זהו שלא! סיגול הרגל יכול להיות די פשוט אפילו.

אבל רק אם תעקבו אחרי השלבים הבאים-

+חשבי היטב על ההרגל אותו את רוצה לסגל, אם זה התנהגות (תכונה, נימוסים או כל דבר שקשור במשהו שאת עושה לאחרים) או תחביב או אפילו להוסיף לך בערב לשים את הקרם המהמם שלך שאת תמיד שוכחת ממנו- והחליטי עד כמה הוא חשוב וכמה זמן את צריכה להשקיע בו (את כמות הזמן צמצמי עד כמה שאת יכולה אבל בכל זאת שלא יהיה מעט מידי ולא יותר מידי-בדיוק ומעט פחות)

אם זה דבר חשוב מאוד בעינייך ואת לא מוכנה שיהיה קצר זה נהדר כי ככה יש יותר סיכוי שתצליחי להתמיד בו.

אז בואו נתחיל-

אם קראת ויישמת את "מה לעשות כשמשעמם" אז בטח נשאר לך חצי שעה פנויה ביום שבו תוכלי להכניס את ההרגל זה חשוב שזה יהיה כל יום באופן קבוע בלי יוצא מן הכלל.

אם זה ריצה אז הכניסי אותו בלילה אבל לא קרוב לשינה.

אם זה התנהגות כגון: אמירת "תודה" או "בבקשה" כתבי לך פתק במקום שתראי אותו הרבה או אולי תבקשי ממשהי שתזכיר לך בכל פעם שצריך לומר (אם את רוצה שגם היא תזכור להגיד לך תגידי לה לתת לך מכה-לא חזקה- בכל פעם שאת שוכחת, אל תדאגי, את זה היא לא תשכח;)- לי בכל מקרה זה עבד.

אם זה לזכור לשים את הקרם ;) פשוט תשימי אותו במקלחת במקום בולט וכשאת מצחצחת שיניים אז את תראי אותו.

אם ההרגל שאת רוצה לסגל הוא תכונה אז זה קצת יותר מסובך את תצטרכי באמת לרצות להשתנות, ולשנות את כל דרך החשיבה שלך- אם את רוצה להיות נחמדה יותר אז את תצטרכי להסתכל על אנשים באור יותר חיובי ופחות שיפוטי וכך בהתאם - אם זה פחות לקנא אז להסתכל על שלך באור שמח וחיובי וכך הלאה (אם יש לך מקרה מיוחד שלחי לי הודעה בלשונית הכחולה מימין) 

ובעצם החוקים הבסיסיים הם-

*אל תוותרי לעצמך אפילו אם ממש לא בא לך- גם אם את חולה או מבואסת לגמרי אז בכל מקרה תעשי את מה שאת צריכה (וזה כל את כל החיים- לש"ב, ללמוד למבחנים וכו'...;)

*קבעי שעה קבועה לפעילות כמו- יום חמישי בשבע אז בעיקר מומלץ לעשות את הפעילות או מה שאת צריכה כל יום בשעה המתאימה, אם זו פעילות ספורטיבית אז פעם ביומיים.

*הקפידי שהפעילות לא תהיה ארוכה מידי או מתישה מידי- נכון שבהתחלה את תרצי לעשות אותה כל יום כל היום אבל אם תעשי ככה אז בהמשך כשהמוטיבציה תרד אז לא יהיה לך סבלנות או כוח בשביל זה.

פשוט מההתחלה תתחילי עם פעילות קצרה יחסית(חשוב שהפעילות, אם היא לוקחת יותר מ10 דקות שלא תהיה קצרה מידי).

*תדאגי למשהו/מישהו שיעלה את המוטיבציה באופן קבוע ככה שלא ימאס לך מהר מההרגל ואז את תשכנעי את עצמך שאת לא צריכה את זה, נגיד אם זה ספורט, ההרגל, תדאגי שיהיה משהו (או פתק) שיזכיר לך לא להיות בטטה (הכל מאהבה, זה חייב להיות מוקצן כדי שתשתכנעי מהר)

וזהו בעצם מקווה שתצליחי 

אוהבת

אביטל 

StylistA


Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Instagram Social Icon
bottom of page