top of page

-איך לחסוך כסף-

יוווווו! איזה שמלה מ-ו-ש-ל-מ-ת😍!! אבל איזה באסה, יקר מידי😁 אינלי כסף בשביל לקנות אותה😢 אבל היא כל כך יפה! 

אם השורה הזו👆 מוכרת לך סימן שאת צריכה את הכתבה הזו. (אפילו מאוד)

אז הנה כמה טיפים איך לחסוך כסף!

1- תקבעי לעצמך את המטרה- החליטי בעצם מה את רוצה לקנות- אם זה מחשב, פלאפון או אפילו בגד או איפור (למרות שאם השמלה הזו עולה 500 ש"ח עדיף שתיפרדי ממנה לשלום), אם זה מחשב, פלאפון או פריט שניתן להשיג בכמה חניות שונות (ז"א שיש מחירים שונים בחנויות שונות) בררי איפה ניתן למצוא את זה במחיר הכי זול- לדוגמא אני רוצה לקנות מחשב מסויים אז אני אבדוק בכמה חנויות שונות מה המחיר שלו בכל חנות ואז אני אקנה איפה שהמחיר הכי זול.

קחי לך את זמן לבדוק את זה, זה ממש מעצבן לקנות משהו ואז לגלות שבחנות ליד זה עלה רבע פחות(חכי למבצעים!!).

2-חישובים😁-אחרי שבדקת והשוואת מחירים, את המחיר שמצאת חלקי ל10- 

?=10:מחיר

המחיר שיצא זה הכסף שאת צריכה להשיג כל חודש במשך 10 חודשים, אם המחיר של הדבר שאת רוצה לקנות יחסית נמוך (בין 300-600) אז תחלקי לפחות חודשים, בתכלס זה תלוי בכמה זמן יש לך לעבוד- אם יש לך הרבה זמן אז תחלקי לפחות חודשים אם לא אז ליותר.

3-אל תבזבזי- נכון שאת ממש צריכה מתוק, ואת לא, וזה רק חצי שקל ומה זה משנה, אבל אל תקני את החמצוץ הזה!

בעיקרון אל תבזבזי כסף על דברים שאת לא צריכה במקום לקחת 5 שקל פה ושם תתגברי ותשאירי אותו בארנק.

הקפידי להימנע מכסף קטן. כסף קטן (לפי דעתי כסף קטן זה מתחת ל100 ש"ח מהסיבה הזו->) נוטה להתבזבז מהר, הרבה יותר קל לבזבז "בטעות" 20 שח מ-200.

+עוד דרך לשמור את הכסף בארנק ולא בקופה של הקיוסק בבית הספר שלך היא פשוט להביא את הכסף למישהו/י שאת סומכת עליו/ה (עדיף בן/ת משפחה כמו אבא, אמא, אח או אחות כי אז תהיה יותר נגישות במקרה הצורך) ואז בכל פעם שתרצי משם כסף אז תבקשי ממי שנתת לו את הארנק והוא/ היא ישאלו בשביל מה את צריכה את הכסף ואם הסיבה לא מוצדקת אז שלא יביאו לך (לכן עדיף לאבא או אמא ולא לאחים;) כדאי גם לבקש מהם להחביא ממך את הארנק כדי שלא תקחי בלי שהם ידעו(באמת שמומלץ!). 

4-עם כל האהבה לחברות המושלמות שלך אל תלווי להן כסף- לפחות לא אם את רוצה לראות אותו בחזרה, אן את ממש רוצה לעזור להן אז תרשמי מה הבאת להן ולמי ותזכרי לשלוח להן הזכרות בוואטסאפ (לא בקטע מזלזל פשוט כי נוטים לשכוח דברים כאלה ואני די בטוחה שזה גם לא נעים להן)

5-רשימה, רשימה ועוד פעם, רשימה!- אם את חושבת שאת צריכה משהו תכתבי את  זה וכשאת הולכת לקניות (הקפידי על זמן מסוים שבו את הולכת לקניות ולא סתם כבילוי עם חברות) תעברי שוב על הרשימה ותחשבי שוב אם את באמת צריכה את זה- זה חשוב להיות אמיתית עם עצמך! (אל תנסי לשכנע את עצמך שאת צריכה את המברשת הזו)

6-תחשבי לחסוך!- הגענו לסוף! (יופידידו;) עכשיו כל מה שאת צריכה לעשות אחרי שאת יודעת את בסיס תורת החיסכון;) זה לחשוב על הדבר שאת רוצה לקנות, לחשוב עליו כמה באמת את רוצה, צריכה ותשתמשי בו, ואז פשוט תשקיעי בזה(אם באמת את חושבת שתשתמשי בו)אז אם מישהו/י מבקש/ת בייביסיטר (או כל עבודה אחרת) ואת לא צריכה לעשות שום דבר חשוב בזמן הזה אז לכי על זה! אל תותרי לעצמך וקחי את ההזדמנות בידיים!

זה עוד צעד אל המטה!

אז מקווה שתצליחי להגיע אל המטרה שרצית, אם הצלחת אז בבקשה תעלי את התמונה לאינסטה עם תיוג שלנו (@StylistAIL) וההשטאג #we_did_it_together_StylistA (ברור שאפשר לדלג על זה אבל זה מחמם את הלב לראות אנשים מצליחים:)

אוהבת עד הירח וחזור

אביטל,

StylistA

עזרו לנו לגדול!- ספרו לחברים שלכם על האתר וככה נוכל ליצור לכם תוכן איכותי וטוב יותר! (באמת, באמת, אין לכם מושג כמה זה עוזר! אל תשכחו גם להירשם לאתר, כן, כן ממש כמו יוטיוב;) וככה תקבלו הודעה בכל פעם שעולה כתבה חדשה לאתר!)

אוהבות,

StylistA


Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Instagram Social Icon
bottom of page