top of page

מה חשבתי על- IDGAF- Dua Lipa

אני בטוחה שכמעט כולכן כבר ראיתן את השיר החדש של DUA LIPA (אם לא זה בסדר יש את הסרטון למטה;).

גם אני שמעתי אותו (ומאוד אהבתי) אבל אתן יודעות מה עוד אהבתי? את ההאוטפיט שהיא לבשה (האדום).

הוווו כל כך יפה!

מושלם!

הלוק שלה בעצם הוא חולצת קרופ (בטן) מכופתרת אלגנטית עם טאצ' של אורבאני בצבע אדום חזק, מעט כתום, ג'קט אלגנטי בדיוק באותו הצבע, מכנס מתרחב (לאורך כל המכנס, מאוד טרנדי עכשיו) עם חגורה במותן- אחד הדברים היותר מחמיאים, ושוב, באותו הצבע, הנעליים קצת אכזבו (ויכול להיות שרק אני שמתי לב לפרסומת הסמוייה שיש שם ל-Adidas;) היא לבשה נעלי Superstar לבנות עם פסים שחורים ועגילים, פשוט יפות!, בצבע אדום זהה לחליפה,יש לה רק עגיל אחד, צמוד לאוזן, ארוך מאוד, מעין וילון ועם ראש משולש (הרקדניות שהיו איתה ענדו עגילים גדולים עגולים בצבע לבן-תכלת).

התסרוקת שלה הייתה שיער פזור ומשוך לאחור עם הרבה מאוד ג'ל;)

בשיר היא בעצם צילמה "שתיים" כמוה אחד כחולה ואחת אדומה- אני אהבתי רק את האדום, מה שמראה לנו כמה הצבע כן משנה!

לרוב אני לא נוטה לאהוב את התלבושות שלה אבל זו היייתה פשוט יפה!(אפילו יש סיכוי שאאמץ;)

אוהבת המון המון,

אביטל

StylistA

אם אתן רוצות לוק בהשראת הלוק הזה אז תכתבו לי- אם אתן מהפלאפון יש סרגל כלים למטה, המשבצת הימנית שכתוב עליה CHAT, אם במחשב בלשונית האפורה למטה מימין:)

אם אתן רוצות עוד כתבות כאלה תעשו לייק לזאת כדי אני אדע.


Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Instagram Social Icon
bottom of page