top of page

כתבה מיוחדת בשבילך ליום האישה


girls power

אז כמו שבטח הבנת מהכותרת היום יום האישה הבינלאומי (יום האישה שמח!) החלטתי לספר לך כמה דברים שאולי לא ידעת על עצמך!

לפני שאתחיל אני אודה לך מאוד אם תעקבי אחרי StylistA באינסטגרם @StylistAil אני מעלה לשם כל מיני דברים מגניבים שאין באתר ואני גם אשמח ממש ממש אם תירשמי לאתר- מגוללים את הדף עד למטה ומכניסים את האימייל וזה ישלח לך הודעה בכל פעם שעולה כתבה חדשה וככה לא תפספסי אף כתבה!

אז אחרי שהבהרנו את העניין הקטן הזה נתחיל!

יכול להיות שידעת ויכול להיות שלא אבל את מדהימה! את מיוחדת כל כך! את מסוגלת לכל כך הרבה דברים! את חכמה, את יפה, את אמיצה, את נדיבה ואכפתית ויכול להיות שאת לא רואה את זה אבל אני כן! את מסוגלת לשנות את העולם! ולטובה! את יכולה לעשות למישהו את היום- לגרום לו לחייך (או לה;) את הכי בעולם! אין עוד אחת כמוך- כי אם הייתה העולם היה נשבר משלמות! עצם נוכחותך הופך את העולם ליפה יותר, ואני יודעת שאת לא מאמינה בזה ושאת חושבת אחרת אבל כאן ובפעם הראשונה את טועה! אני אהיה המראה שלך! את מדהימה את נחמדה וכיף להיות איתך את זוכרת את החיוך הזה שהראית לה? אז עשית לה את היום! אני רואה אותך מחייכת עכשיו מאחורי המסך ורק חשוב לי שתדעי שזה החיוך הכי יפה שראיתי! אז אולי לא ידעת אבל החלום שלך - כן, כן ההוא שזרקת מאחור כי חשבת שאת לא יכולה- הוא מחכה לך! ואת כל כך יכולה עליו! את מסוגלת להגשים אותו אפילו כמה פעמים!

אם רק תרצי ועם כוח הרצון שכזה- מי יכול עלייך?! את הכי טובה בעולם והיה לי חשוב שתדעי את זה!

אוהבות המונים

StylistA


Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Instagram Social Icon
bottom of page