top of page

מה חשבתי על השיר של נטע ברזילי לאירוויזיון

היי פאשניסטות (אני חושבת שככה אנחנו נקרא לכן מעכשיו, מה אתן חושבות?) מה נשמע? אתמול בלילה נטע ברזילי הנציגה המהממת שלנו לאירוויזיון פירסמה את השיר שלה לתחרות, חוץ מזה שהשיר ממש טוב ולפי דעתי יש לנו סיכוי טוב השנה, רציתי רגע לדבר על הסטייל המהמם של נטע.

בקליפ לנטע יש די הרבה לוקים אז אני אסקור רק כמה שאהבתי במיוחד (לפי הסדר של מה שהכי אהבתי:)

בערך בדקה חמישים נטע עומדת עם שמלה ורדרדה-בז' מטול (נתעלם לרגע מזה שטול זה החיים;), קצרה מקדימה ומתארכת בשלבים מאחורה עם צווארון גבוה (גולף) מטול, שיער פזור, עגילים ארוכים לבנים נעליים באותו צבע, קצת יותר בהיר, חגורת סטאן בצבע ורוד עתיק בהיר (קצת יותר כהה מהשמלה) האיפור שלה היה בצבעים חומים וחמים עם גוון ורוד בשקע העין ושפתון מאט ורוד טבעי (ניודי)

נטע ברזילי בשיר לאירווזיון TOY

עוד לוק שאהבתי-

הלוק הראשי, שמופיע ברוב הקליפ, הוא אדום;) הוא בנוי משמלה קצרה עם שרוול ארוך, שמלת פליסה עם שרוול צמוד, ג'קט (מהמם) אדום בהיר יותר מהשמלה עם הדפסים לבנים ושחורים של פרח, שרוול 3/4, והצווארון ממשיך עם סרט שאפשר לקשור (אחד הדברים היפים:), גרביון בצבע שחור, עגילים ענקיים ומושלמים עגולים בצבע זהב, העגיל בעצם זה אליקס עם שרשרת שמחוברת לעיגול הגדול שליפפו סביב האוזן שלה ובקצה שרשרת יש חישוק זהב ענק ומעט עבה שבמרכזו מין פונפון אדום שמוסיף המון;) בקליפ לא מראים איזה נעליים יש לה (אז יכול להיות שהיא בכלל הייתה יחפה:) האיפור היה מאוד נקי חוץ מהשפתון כמובן שהזכיר לי מאוד את ה-VERY LUSCIOUS של יאנה פרוביז השיער היה אסוף בקוקס מרושל וגבוה עם פוני לצד.

אלה הלוקים שאהבתי במיוחד:)

אולי לא שמתן לב אבל היום (ה-13/3) זה יום המעשים הטובים ויהיה מגניב אם תעשו משהו היום,זה יכול להיות כל דבר- אולי להכין עוגיות עם חברה ולחלק איפה שאת גרה, היום זה היום שלכן להחזיר לקהילה! אם עשיתן משהו אני יותר מאשמח אם תעלו לאינסטה ותתייגו אותנו כדי שנדע!

רוצה לעשות למישהי טוב על הלב? תשלחי לה את הקישור הזה- משהו נחמד ליום המעשים הטובים!

אני מקווה שנהנתן מהכתבה, אם אתן רוצות עוד כתבות בסגנון אז תעשו לייק כדי שאני אדע שאהבתן, אם יש לך שאלה את יותר ממוזמנת לשאול במלבן הכחול למטה (אם את קוראת את זה במחשב) או בריבוע הימני שכתוב עליו CHAT למטה (אם את בפלאפון) או דרך הלשונית CONTACT שלמעלה (אני מעדיפה דרך שם כי אז אוכל לענות לך יותר בקלות:)

יום נפלא ומלא במעשים טובים

אוהבת,

אביטל

StylistA

*כל התמונות נלקחו מהקליפ של כאן מהיוטיוב*

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Instagram Social Icon
bottom of page