top of page

עשרת הדיברות ללוקים לאביב- או לפסח:)


איך בוחרים בגדים לאביב

עוד ממש שנייונת ליל הסדר ואני ממש מתרגשת- גם כי זה היומולדת שלי;) וגם כי זה אביב ויש מלא בגדים צבעוניים ושמחים בחנויות, וכדי לא להתבלבל ולהגיע מצבים פחות נעימים, הנה עשרת הדיברות ללוקים של פסח:

*כמובן שזו הדעה שלי ואם את חושבת אחרת אז תעשי מה שאת מעדיפה*

I] אל תעשי- אל תערבבי פאטרנים (הדפסים) ביחד כמו פרחים ועוד סגנון אחר של פרחים (למרות שחצאית או חולצה פרחונית וטי שירט או חצאית עם הדפס של פסים משולשים כאלה כמו הלוגו של מילוקה בשחור-לבן זה מהמם!)

II] עשי- פרחוני באביב זו הבחירה המושלמת!- אם את מתלבטת בין חלק לפרחוני, פרחוני לוקח בענק! (טוב, זה תלוי בסוג הפרחוני ובחלק;)

III] אל תעשי- הימנעי מצבעים כהים/שחורים, זה אביב וזה הזמן שלך להתלבש בצבעים הכי שמחים/ פסטלים בארון שלך- צבעים בהירים משמחים, Just Say;)

IV] עשי- סנדלים/סניקרס לבנות יכולות להוסיף המון! סניקרס לבנות (אם עדיין קריר) יכולות להפוך כל לוק לזורח ומושקע יותר, הסנדלים יהפכו את הלוק שלך לעדין ונעים יותר.

V] אל תעשי- הסניקרס הלבנות חייבות להיות סופר מצוחצחות! אחרת זה ייתן לך מראה מרושל ומאוד לא חגיגי, הקפידי לנקות אותן לעיתים קרובות (איך מנקים אותן את שואלת? כל זאת ועוד בכתבה שתבוא בהמשך לקראת פסח;)

VI] עשי- בוהו! we meesed you! בוהו שיק יכול להיות נהדר לאביב להתחבר לטבע ולפרחים, בקיצור- קמל!

VII] אל תעשי- אל תלבשי פריט עם הדפס צפוף מידי, זה נראה פחות טוב ויותר כמו

טפט של שולחן עבודה>_< או כמו סגנון ה60s (אלא אם כן את מתחברת לסגנון הזה ואז בסדר;)

VIII] עשי- חצאית גבוהה (במותן) תוסיף לך המוןןן היא מחמיאה לכל גזרה באשר היא:) מומלץ חצאית בגזרת A , חצאית גבוהה זה החיים;)

IX] אל תעשי- את הקטיפה והמשבצות שליוו אותנו נאמנה לאורך כל החורף השאירו לפעם אחרת- לחורף אליו הם שייכים

X] עשי- הקפידי שהבגדים יהיו נעימים ונוחים, אומנם כבר אביב אבל גם באביב חם ואני די בטוחה שאנחנו לא אוהבות לסבול מחום בתוך בגדים חונטים>_< אני הייתי ממליצה על פאפלום או כל בגד עם וולאן:)

אלו עשרת הדיברות שלי לתלבושת לאביב או לפסח:) מקווה שאהבתן ונהנתן אם אהבתן ואתן רוצות עוד כתבות בסגנון תעשו לייק לכתבה כדי שאני אדע:)

שתפי עם חברות כדי שגם הן ידעו את עשרת הדיברות וימנעו ממצבים נעימים פחות.

אוהבת המון המון ובהצלחה בניקיונות;)

אביטל

StylistA

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Instagram Social Icon
bottom of page