top of page

אורח חיים בריא? כל מה שצריך לדעת

היי פאשניסטות! מה נשמע? איך אתן מרגישות? (כתבו לי בתגובות, אני באמת רוצה לדעת)

בזמן האחרון אני מנסה להכניס לחיי מעט בריאות ואורח חיים בריא ואני אשמח לשתף אתכן בידע שיש לי בנושא וביחד ננסה (נִכֵשֶל;) אורח חיים בריא!

רוצות לדעת הכל? כרגיל:) פשוט תמשיכו לקרוא!

BUT! לפני שאתחיל אני אודה לכן אל תעקבו אחרי StylistA באינסטגרם (יש למטה במסך מצד שמאל אייקון אם את בטלפון או למטה מתחת לריבוע השחור שבו את גם נרשמת לניוזלטר! ואם אנחנו כבר מדברות על זה, זה יהיה נחמד מאוד מצידך אם תירשמי באותה הזדמנות וכך תקבלי התראה בכל פעם שעולה כתבה חדשה או אם אני רוצה לעדכן אתכן בכל מיני דברים (כגון.. אתן תגלו בשבוע הבא;) 

עזבו אתכן חפירות! בואו נתחיל!

אורח חיים בריא זה לפי דעתי- ספורט, אוכל ומצב רוח. 

נתחיל באוכל-  בעניין האוכל מומלץ להתייעץ עם אדם מקצועי בגלל שהכמויות והסוגים משתנים בין אחת לאחת. בכל מקרה כתבתי כמה דברים שמתאימים לכולם,

》ירקות ופירות, ביום מומלץ לאכול בין 3-4 פירות בגלל שגם בפירות יש סוכר. בירקות אין הגבלת כמות אז תתפרעו;)

》שורת המתוקים- ואתן יודעות מה זה אומר, שמותר לאכול! יאי, אבל זה גם אומר שצריך לאכול מעט, כלומר, תאכלו ממתקים ושטויות, אבל במידה (כמו כל דבר בחיים;) 

אני ממליצה לשמור על 3 ארוחות ביום בלי נשנושים באמצע וארוחת בוקר טובה

אחרי שחפרתי לכן קצת על אוכל (שהוא משאת חיינו) נעבור לספורט!-

לא צריך להיבהל שכמקשרים ספורט ואורח חיים בריא- זה לא אומר שצריך לעבור דירה לחדר כושר;)

ספורט באורח חיים בריא הכוונה היא להיות פעילים, מה שכן צריך לעשות זה לפחות שעה של פעילות גופנית ביום, איזה פעילות כבר יש לעשות? הו, זה קל, יש המון!-

אפשר להכריח חברה לבוא איתך לריצה;), אפשר לרקוד, לרכב על אופניים, קיקבוקסינג, שחייה ועוד ועוד.

טוב, אוכל- עשינו, ספורט- עשינו, עכשיו נשאר רק המצב רוח-

המטרה באורח חיים בריא היא להגיע לחיים שמחים ונעימים ולכן אם את כל הזמן עצבנית כי את לא אוכלת כלום "כי זה לא בריא" (דבר שלא אמור לקרות, כי הסברתי פה שמותר לאכול הכל אבל במידה) אז אני אומרת שעזבי את הבריא, זה יותר לא בריא להיות עצבנית.

תנשמי עמוק, תרגעי ותהני!

תמלאי את החיים שלך בחוויות נעימות ותנסי ליהנות מהם וגם אם את לא מוצאת זמן לזה, תנסי ליהנות ממה שממלא לך את הזמן.

מבטיחה לך שאם תצליחי ליהנות מהדברים את גם תרגישי יותר טוב ותהיי בריאה יותר.

מקווה שעזרתי לך להגיע לחיים בריאים יותר.

אם אהבת את הכתבה תעשי לי לייק כדי שאני אדע ותשתפי עם חברות שלך כדי שגם הן יהנו.

אוהבת המון המון המון

אביטל 

StylistA


Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Instagram Social Icon
bottom of page