top of page

-כתבת אירוויזיון! חמישה לוקים שאהבתי במיוחד-

היי פאשניסטות! סוף סוף אני עושה כתבה על האירוויזיון! (עדיף מאוחר מאף פעם לא)- מה חשבתי על הלוקים על השירים, או בכללי, אני אכתוב רק כמה שאהבתי כי יש איזה 30 שירים:)

זאת ההזדמנות לומר כל הכבוד ענק לנטע המדהימה שקרעה לכולם את הצורה באירוויזיון עם ההופעה המושלמת שהיא נתנה, ולומר לה תודה שעזרה לנו לבחור באחר, תודה וכל הכבוד!

אם עוד לא קראתן את הכתבה שלי על השיר של נטע זה הזמן! קישור לכתבה

הנה השירים והלוקים (לא לפי הסדר;)

ליטא-

עזבו את זה שהשיר היה סביר (סורי:/) אבל הסטייליסט (או הסטייליסטית) של לבה עשה עבודה מדהימה! השמלה היא ורודה-פיצ' או סגלגל מבד נשפך מהמם, שרוול אחד וכתפייה אחת, עם פתח V שמתאים בצורה מושלמת לשמלה, איפור עדין שמתאים בדיוק ללוק

לֵבה- מדהים!

פורטוגל!-

הפעם השיר היה ממש טוב, אחד האהובים עליי, אבל עזבו אתכן שיר, אנחנו פה בגלל השיער הסופר מגה מושלם וורוד של קלאודיה, בתחילת השיר השיער שלה פשוט זוהר! היא לבשה שמלה שחורה עם חגורה ושסע די ארוך, שרוול קצת אובר סייז שמוסיף המון, מחשוף- ששוב, מתאים לשמלה באופן מושלם, ועגילים שטרם נראו כמותן! (אולי הם הגיעו מאיפה שקלאודיה הגיעה, היא והשיער המטורף שלה!)

מולדובה-

איזה שיר מטורף, הוא משעשע ודי קאנטרי.

וללוק (אני מתייחסת רק לבנות:) השמלה הצהובה (אגב צהוב הולך להיות הצבע של הקיץ) סטרפלס, מגיעה עד השוק עם נעליים שחורות ומתוקות, וכפפות- אי אפשר לשכוח את הככפות;) בקיצור- לוק מגניב וקלאסי (מאוד קלאסי אפילו)

צרפת!-

לגבי השיר אני משוחדת כי יש לי אובססיה לצרפתית (ואני גם לומדת את השפה, אם לא הבנתן מהכתבה הקודמת:;) אבל אהבתי, לגבי הלוק אני חייבת להצדיע להם שהם עלו עם סניקרס אדומות (ומהממות, שאני לגמרי רוצה זוג כזה לעצמי;) השיער שלה היה אסוף בצורה, שלפי דעתי, מחמיאה לה מאוד, אוברול שחור שזהה לזה של השותף שלה (שזה גם ממש מגניב) שהוא עם צווארון גולף, שרוול ארוך,מלמלה בכתפיים, היא לבשה חגורה עבה, שחורה ומהממת, והמכנס של האוברול היה עם מין חצי חצאית מעל המכנס. ולק אדום מהממם.

מדאם- לייק;)

אסטוניה-

איך אפשר לדבר עם לוקים של אירוויזיון בלי לדבר על השמלה המדהימה של אסטוניה!

השיר מקסים, דרך אגב.

השמלה, השמלה, אוי השמלההה! היא בנויה מסטרפלס עם דוגמא שמחוברת לחצאית לבנה גרנדיוזית, שעליה במהלך ההופעה הקרינו אפקטים שהוסיפו המון! פחות אהבתי את החיבור בניהם, אבל זה היה שווה את זה! האיפור שלה היה מהמם, אבל התאורה בזווית לא מחמיאה שהבליטה את השיערות שלה (לא לדאוג, גם לאחרות זה קרה:)

אלינה- את הפייבורטית שלי!

אלו היו 5 לוקים שאהבתי במיוחד! איזה הכי אהבת? ספרי לי בתגובות! אבל אנחנו כבר פה אז אני אומר לכן איזה שירים הכי אהבתי!-

את השירים של איטלה, דנמרק, ספרד, אירלנד ואסטוניה (ישראל זה obvious;)

מקווה שנהנתן כמוני מהאירוויזיון ומהכתבה, אוהבת המון המון וניפגש שנה הבאה בירושלים!

חג שבועות שמח,

אביטל

StylistA

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Instagram Social Icon
bottom of page