top of page

סדרת החופש הגדול!- איך מתכוננים לחופש

היי פאשניסטות! החופש הגדול מתקרב בצעדי ענק (למרות שבטוח שמתן לב לזה בלעדיי;) ולכן אני פותחת סדרת כתבות חדשה לקיץ- סדרת החופש הגדול! תופים תופים.

בסדרה הזו ואני אכתוב לכן כל מיני טיפים לקיץ- מה לעשות כשמשעמם, איך לשמור על עור הפנים, איך לתכנן את הקיץ וכל מיני דברים בסגנון!

אז בפעם הזו אני אכתוב על איך מתכוננים לחופש!

האמת היא שפעם לא אהבתי את החופש הגדול וזה בגלל שידעתי שכל מה שאני הולכת לעשות בו זה לשכב על המיטה ולהיות בטלפון, שזה לגמרי מבאס.

אבל עם השנים הבנתי שעם תכנון נכון (וקצת כסף;) החופש הגדול יכול להיות ממש כיף!

אבל איך מתכננים את החופש? הנה דרך פשוטה-

מכינים לוחופש!

מה צריך-

דף בגודל A3 (גודל כפול מדף רגיל)

לוח שנה

דברים לקשט איתם

וסבלנות:)

איך בונים את הלוח:

  1. דבר ראשון מדפיסים לוח שנה או מציירים (עדיף להדפיס) ומדביקים על דף הA3.

  2. רושמים בצד של הדף דברים שהייתן רוצות לעשות בחופש, לקרוא ספר, להיות יותר עם חברות, לבקר את סבתא וסבא וכו' (חשוב לזכור להכניס את זה ללוח בסוף).

  3. עושים מקרא צבעים: כחול: טיול, ורוד: קייטנה וכדו' ומוסיפים אותה בצד הדף ליד הרשימה שעשיתן.

  4. ממלאים תאריכים: יושבים עם אמא ושואלים אותה -

  • אם יש איזה אירוע מיוחדים שצריך לכתוב, אם יש תכתבי בלוח השנה כמובן, ומבררים אם יש משהו שאפשר לעשות ביחד ,

  • מה התקציב שלך לחופש הקרוב (חשוב! בלי זה את עלולה לבזבז הרבה יותר מידי בלי לשים לב ובאמצע החופש פתאום יגמר לך הכסף וזה מבאס)

  • ואם היא מכירה קייטנה או מסגרת חופש ששתיכן תאהבו ואם היא מוכנה לרשום אותה אליה (מנסיון קייטנות זה לא לתינוקות זה ממש נחמד, שומר על המסגרת ולא צריך לתכנן דברים לכל יום למשך התקופה:)

  • חופש גדול זה לגמרי הזמן ללמוד דברים חדשים כמו ספורט חדש או שפה חדשה או כל דבר שלא היה לך זמן אליו במשך הלימודים ולכן את יכולה להירשם לקייטנה או קורסים שקשורים למה שאת רוצה ללמוד, לדוגמא אני אשמח ללמוד לגלוש אז אפשר להירשם לקייטנת גלישה או סתם שיעורים. אם יש לך חברה שכבר יודעת את מה שאת רוצה ללמוד תבקשי ממנה (כל עוד לא צריך הסמכה מקצועית וכאלה) שתלמד אותך וככה תחסכי עוד קצת כסף:)

  • The friends part- דברי עם החברות (עדיף בבית ספר כי שם כולן יהיו) ותקבעו מה אתן עושות, תפגשו פעמיים-שלוש בשבוע אתן יכולות ללכת לטייל או לשחק במשחקי קופסא או סתם לשבת עם נישנושים וקשקש (ברור שאתן יכולות ללכת גם לקניון, אבל סכמנו שחוסכים;) רשמי בלוחופש את התאריכים וסמני בצבע מיוחד.

  • אחרי שרשמנו וקבענו את הכיף הגיע הזמן לעבודה, כדי למנוע עוד יותר את העלמות הכסף בחופש כדאי לעבוד- זה גם נחמד ומעביר את הזמן גם שומר על מסגרת וגם רווחי (קאצ'ינג;) האמת שאת אפילו לא חיבת לעבוד, את יכולה להתנדב שזה אפילו יותר כיף- כי זה מספק יותר ואת תרגישי שניצלת את היום הרבה יותר מאשר עבודה. (את גם יכולה להתנדב עם חברות:)

*עכשיו זה לגמרי הזמן להוסיף לתאריכים את מה שכתבתן בסעיף 2!*

סיימת להכניס את כל התאריכים? מעולה! צבעי כל משבצת בלוח לפי הקטגוריות שכתבת בסעיף 3 וככה יהיה לך קל יותר לתכנן לך את השבוע בראש ולא להתבלבל בין כל הפעיליות.

מקשטים.

ודוטום טודם- מוכן:)

את לגמרי מוכנה לקיץ מהסרטים!

אוהבת עד סוף החופש הגדול וחזרה;)

אביטל

StylistA

אם אהבת אל תשכחי לעשות לייק ולהירשם לניוזלטר! (וכל שאר הדברים הרגילים שאני אומרת כל כתבה, אוהבת)

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Instagram Social Icon
bottom of page