top of page

מה אני חושבת על - All About That Bass

היי פאשניסטות! שנייה לפני שמתחיל החופש הגדול ומתחילת עונת הסרטים והסדרות רציתי לכתוב קצת על מוזיקה :) והפעם על השיר המאוד מוכר ואהוב- All About That Bass (כמו שבטח הבנתן מהכותרת;)

אומנם השיר הזה באמת ישן, אבל ממש לחלוק איתכן את דעתי, אז למה אנחנו מחכות? בואו נתחיל!-

בואו נדבר על הבגדים והאופנה נוטפת הסטייל בקליפ- אומנם עברו כבר 4 שנים מאז שהשיר הזה יצא ועדיין אפשר לצפות בו ולמות על הבגדים והצבעים, הצבעים הפסטלים הכובשים שנותנים מראה שמח ומלא חיים, איך אפשר שלא להתאהב? האקססוריז המתוקים, ושוב למרות שעברו כבר לא מעט שנים, אני ממש רוצה את השמלה הצהובה המהממת של הרקדנית (ב-0:06)

האמת היא שללוקים של מייגן פחות התחברתי בקליפ אבל כל שאר הלוקים על סף המושלמים שלגמרי הקדימו את זמנם, ואני אומרת- לא בטוחה מה ללבוש? בדקי בלוקים בקליפ;)

הכי אהבתי: את הסרטים בשיער! זה כל כך יפה! אני רוצה לדעת לקשור כזה, יש לי אחד כזה אבל כבר עשור אני כושלת בלקשור את זה (כשאני אדע, הייתן רוצות כתבה? כתבי לי בתגובות:)

ועכשיו למילים-(יאי, כבדות!)

מייגן שרה על זה שבכל המגזינים והתמונות שאתן רואות יש ליטוש ושהן אף פעם לא מציגים את האנשים מדהימים כמו שהם, ושזה גורם לבנות לחשוב שהן לא יפות כי הן לא נראות כמו בתמונות האלו, ולכן היא שרה לאותן בנות שידעו שהכל זה זיוף ושהן כל כך יפות! או כמו שהיא אומרת- every inch of you is perfect From the bottom to the top

אז האמת שבעיקרון רציתי לשתף איתכן את המסר הזה (שש אבל זה סוד אל תגלי;)

מה שאני רציתי לומר על זה- זה שהיא כל כך צודקת, מי מאיתנו באמת אוהבת את עצמה? אנחנו תמיד משוות את עצמנו לאחרות, "אבל אני כל כך שמנה", "תראו אותה איך היא יפה אני בחיים לא אהיה כמוה" המשפטים האלו מוכרים לך? אני בטוחה שלרובכן כן, ואני חושבת שזה כל כך טעות שתעשיית הפרסומות והאופנה או הבידור לימדה אותנו, את לא צריכה להיות רזה כדי להיות יפה! ממש ממש לא, אתן בטח חושבות שזה לא נחשב ממך כי את רזה (הכוונה אליי, יפות:) אבל אני מבטיחה לכן שגם הדוגמניות המעלפות "שאתן-בחיים-לא-תהיו-כמוהן" לא לגמרי שלמות עם עצמן, אז בוא נשים את מודל היופי הרזה והמושלם בצד, ונאהב את עצמנו, גם את השניצלים האלה שאת שונאת, אני רוצה שתסתכלי במראה ותדעי שאת מהממת ושתתהי לעצמך אם את אדם טוב כלפי עצמך ואחרים ולא בכמה קילוגרם את צריכה להוריד.

אז בוא נשכח ממודל היופי ונתעסק באהבה ולא בקנאה. במיוחד עכשיו בקיץ, תאהבו!

אוהבת אתכן מושלמות מכף רגל ועד ראש

אביטל

StylistA


Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Instagram Social Icon
bottom of page