top of page

עשרת הטיפים שלי לקיץ שמח יותר!- סדרת החופש הגדול

היי פאשניסטות וחופש גדול שמח לכל האלה בעלות היותר מזל בחיים;) מכיוון שאני כבר התחלתי את חופשי הפעם תהיה, שוב, אתן מוכנות לזה? תופים תופים- כתבת חופש גדול! (וופ וופ) 

ובכתבה של היום אני אתן לכן כמה שיטות איך לשמור על אווירה נחמדה בחופש (וקלילה, לא כמו בכתבה הקודמת, אגב זה הזמן לבקר-הכתבה הקודמת:)

הנה כמה דברים קטנים שיהפכו את החופש הגדול לשמח יותר:

  1. אני בטוחה שבחופשים קודמים קרה לכן, ולא פעם אחת, שכל היום הייתן עם פיג'מה ואותי לפחות זה מעצבן כי זה גורם לך להרגיש כאילו לא עשית כלום כל היום וזה מבאס, אז הנה טיפ קליל- כשאת מתעוררת ומתארגנת בבוקר תחליפי בגדים גם אם אין לך איזושהי פעילות באותו היום זה נותן הרגשה של אני עושה היום משהו וגם ככה תירדמי יותר מהר בלילה (תנסי, זה יכול לעזור:)

  2. אז אחרי שפטפטנו על להתלבש בבוקר הנה עוד משהו נחמד שאפשר לעשות בבוקר, שגרת בוקר מפנקת יותר- זאת אומרת- להשתמש אולי בסבון פנים או קרם או כאלה, מה שאת אוהבת שיגרום לך להרגיש רעננה (אם את כבר משתמשת באחד מהם אז אולי תוסיפי משהו חדש או תשני- שינויים יכולים להיות מרעננים גם:)

  3. אבל לפני הבוקר, בלילה (או בצהריים, עדיף) סדרי את החדר! זה ממש כיף לקום לחדר מסודר ונקי זה נותן תחושה של יום חדש וטוב. זה לא חייב להיות סדר מוגזם ואינטנסיבי- זה יכול להיות לקפל את סלסילת הכביסה שמחכה לך כבר חודש או לסדר את השולחן, לטאטא (המשקיעות ישטפו גם;) ולטאצ' סופי- פזרי קצת בושם קייצי בחדר שיוסיף אפילו יותר לאווירה! וכמובן כמובן, תפתחי חלונות ווילונות (אם יש מזגן אז אפשר לוותר על החלון:) וכך כשתקומי יהיה המון אור ואוויר בחדר (שווה לנסות!)

  4. אחרי שלרגע הפכתי לאמא שחופרת לך כבר חודשים לסדר את החדר אני חושבת שאפשר להוסיף עוד סדר קטן, לא? בבוקר אחרי שאת קמה ממש כדאי לסדר את המיטה ולשים את הפיג'מה במקום זה נותן אווירה טובה לחדר:)

  5. וחזרנו לבוקר (יאי;) הכי מעצבן, אותי לפחות, זה לקום מאוחר- גם פספסת את השעות הכי יפות של היום וגם את יודעת שאת לא תצליחי לישון שוב בלילה וחוזר חלילה (לול, כתבתי חוזר חלילה;), אני מניחה שכבר הבנתן בעצמכן את הטיפ- או להשתדל לא ללכת לישון מאוחר (למרות שזה חופש אז תהנו:) או להתרגל לשעה קבועה לקום בה ולדאוג שתקומי בה! (שלי זו 10 אבל עדיף מוקדם יותר כי אז מפסידים את הציפורים, שריטה שלי- ציפורים זה החיים:) איך תצליחי לקום בשעה הזו? את לגמרי מוזמנת להיעזר עם הכתבה "איך לסגל הרגלים" היא ממש תעזור לך!

  6. אם כבר מדברים על שעונים מעוררים אני אישית חושבת שהשעונים האמתיים האלה עם המחוגים הם הכי טובים, אבל זה לגמרי עניין של טעם, אבל היי- הסעיף הזה הוא לא בשביל בחירת שעון אלא בחירת רינגטון!- עם המודרניות הנוכחית אני די בטוחה שיש לכן שעון מעורר בטלפון ולכן אני אתן לכן כמה אפשרויות מומלצות- או רינגטון ממש מעצבן ואז תקומי מהר (אבל הוא מעצבן אז תלוי במה את מעדיפה) או שיר שמח וקליל עם מנגינה קייצית שייתן מצב רוח טוב (אבל אחרי כמה זמן את תשנאי אותו ולא בטוח שהוא יעורר אותך- שוב סדר עדיפויות:) אני עשיתי לי רינגטון מעצבן כדי שאני אקום אבל אחריו יש עוד כמה עם שירים נחמדים:)

  7. הו שירים, בוא נדבר עליהם רגע, עם בחירה נכונה של רשימת השמעה למוזיקת רקע היום שלך יכול להיראות לגמרי אחרת, הכיני לך רשימת השמעה טובה עם שירים קיציים ושמחים! זה ישנה את האווירה מהר מאוד! (לא יודעת איזה? כתבי לי בצאט אם את רוצה כתבה לפלייליסט כזה!) 

  8. אז אחרי שקמנו, התארגנו ואכלנו, אה, עוד לא אכלנו- הקפידי על ארוחת בוקר בריאה ושמחה, ואני לא מדברת על ערימת פנקייקים עם רוטב שוקולד ומייפל (למרות שזה נחמד;) אני מדברת על פירות, ירקות, גבינות וחביתה (עדיף מביצה אחת, יותר בריא:) כמובן שצריך לגוון ותמיד כיף להוסיף מיץ פירות טבעי או חלב (או מיםםם!) בקיצור- ארוחת בוקר מגוונת וכיפית:)

  9. אז עכשיו קמנו, התארגנו ואכלנו, מה עושים? אם לא תכננת כלום לאותו היום (וזו בעיה יקירתי, תכנני לך לוחופש תמידי!) את בוודאי מתכוונת לשהות מול מסך כלשהו (רע מאוד, לא, לא מסך!) אבל אם כבר אני אתן לך שתי אפשרויות- את יכולה לעשות משהו בספונטניות מרהיבה במקום (מומלץ) או לשהות מול מסך, אם בחרת באפשרות הראשונה (כפיים!) ישנן מאות פעילויות אפשריות שלא צריך בהכרח שותף אליהן כמו- לנסות ללמוד גיטרה (יש יוטיוב, אם כבר מסך), ללכת לטייל (אפשר בלי שותף, אבל קחי איתך חברה, זה יותר כיף:), לעשות ספורט, ללמוד שפה (היי, זה מתאים לי, אני! אני לומדת שפה;), לעשות DIY שתמיד רצית לנסות, לשטוף כלים (זה דווקא נחמד:) או בכללי לעזור בבית, לעבוד, לקרוא ספר ועוד ועוד ועוד (לא מוצאת עדיין כלום? תשאלי בתגובות או בצאט, אני מלאת רעיונות;) אבל אם בחרת באפשרות השנייה- כדאי לפתוח את המסך קצת יותר מאוחר אולי שעה או שעתיים אחרי שקמת, זה עדיין נותן תחושה יותר טובה ליום שלך, עברו שעתיים, פתחת את המסך, אם זה נייד צאי לגינה, זה יותר נחמד את תראי דברים שלא תראי במסך, תשתזפי (עדיף קרם הגנה..:), תראי ירוק (זה בריא למוח, ידעת? זה יתקן את הנזק מהמסך;) ולא חסר, פשוט צאי החוצה לגינה, אבל עם מים, והרבה! אני פשוט לוקחת איתי מים ומבקשת מאחותי להתקשר אליי כל כמה זמן כדי לבדוק שלא התייבשתי, בכל זאת חם בחוץ:)

  10. האמת שאין לי עכשיו עשירי, אבל זה מספר יותר יפה מתשע, אתן לא חושבות? אז אני אמליץ לכן על טיפ נחמד- תעקבו אחרינו באינסגרם (@STYLISTAIL) תירשמי ליוזלטר (דרך המלבן השחור שבסוף העמוד) תעשי לייק על הכתבה אם אהבת ותכתבי לי בתגובות איזה סעיף הכי אהבת! 

  שיהיה לך קיץ חם כיפי ומלא אושר (ועושר;) 

תהני,

אוהבת,

אביטל

StylitA

נ.ב- תכנני לך לוחופש, בחייאת, את יכולה להיעזר בכתבה הזו- "איך מתכוננים לחופש הגדול"


Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Instagram Social Icon
bottom of page