top of page

סדרת החופש הגדול- פלייליסט שירים קיצי ושמח

היי פאשניסטות! וחופש גדול שמח! בכתבה הקודמת המלצתי לכן להכין פליילסט עם שירים קיציים שעושים מצב רוח, ומכוון שאני כל כך אוהבת אתכן חסכתי לכן זמן והכנתי לכן כזה בעצמי! (יו גו אביטל;)

מוכנות לפייליסט שיעשה לכן את הקיץ?

קבלו אותו-

1] Lola Marsh - Wishing Girl

יכול להיות שחלקכן מכירות אותו, זה שיר חמוד וקיצי שרק גורם לך לרצות לצאת לים ולרוץ על החול או בשדה פרחים.

2] Maroon 5 - Three Littel Birds

גם זה, כמובן, שיר קיצי (אוביוסלי, זה הפלייליסט:) אני הייתי שמה אותו בבוקר שייתן מין פוש כזה של שמחה וייתן התחלה טובה ליום.

ועזבו אתכן שזה בכלל שיר של בוב מארלי;)

3] The Chainsmokers - Young

אומנם המילים לא להיט לאווירה שאנחנו רוצות להשיג, אבל המנגינה פשוט מעולה!- היא מסוג המנגינות האלה שפשוט גורמות לך לבהות בשמים ולאהוב את העצים האלה (או שזה רק אצלי?;) צריך עוד?

4]'Meghan Trainor - Better When I'm Dancin

שיר ממש מתוק שגורם לך לרצות לרוץ ברחוב בדילוגים, המנגינה מגניבה שנותנת קצת צבע ובקיצור מושלם לפלייליסט שלנו:)

5] Pharrell Williams - Happy

טוב, אני די בטוחה שלא צריך להסביר, נכון?

אלו היו חמשת השירים שלי לפלייליסט קיץ מושלם, אתן לגמרי יכולות לצרף אליו שירים משלכן או את השיר NEW YORK CITY מהכתבה הקודמת על השירים "שירים שכדאי שתכירו!- השירים האהובים עליי כרגע" והנה לכן פלייליסט (או חצי פלייליסט) לקיץ מהסרטים!

תכתבו לי בתגובות איזה שיר הכי אהבתן! (ולגבי זה- אם אתן נכנסות דרך המייל זה כן יראה אותו אבל אם אתן מכניסות ידני זה לא יראה את כתובת המייל שלכן עם התגובה:)

חופש גדול שמח!

אוהבת,

אביטל

StylistA


Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Instagram Social Icon
bottom of page