top of page

סדרת חזרה לבית ספר - DIY מחברות לבית הספר

היי פאשניסטות! וחופש גדול שמח! מקווה שאתן מנצלות כל דקה ממה שנשאר!

טוב, איך אפשר לחזור ללימודים בלי כתבת DIY, אחת לפחות? חחח

אמממ שנתחיל? (לא יהיה מדריך למחברות שבתמונה של הכתבה- אבל את יכולה להדפיס לך כזה רקע ולהדביק:)

נתחיל מהקל לקשה,

והמחברת הראשונה!-

אז איך מכינים את המחברת המהמת הזו? הכי פשוט בעולם!

מצרכים:

  1. מחברת

  2. שני דפים לבנים

  3. וואשי טייפ תואם (לא חובה)

  4. מאסקנטייפ או טפט שקוף בגודל המתאים

  5. מספריים

  6. מדפסת- אם לא אז סרגל, עיפרון וטוש שחור בעובי הרצוי

  7. דבק סטיק (לא חובה)

איך מכינים?

  • מדפיסים על אחד הדפים משבצות בגודל שאת רוצה (אני בחרתי 4 ס"מ על 4 ס"מ, אפשר קטן יותר, גדול יותר- מה שאת מעדיפה:)

  • אם את לא רוצה להדפיס תסרטטי עם העיפרון והסרגל (והסרגל! סמני לך נקודות לאורך כל קו כדי ליצור קווים כמה שיותר מקבילים!) ולאחר מכן תעברי עם הטוש השחור שבחרת (בחרי אחד שלא יצייר עקום עם סרגל וכאלה, עדיף עט עם ראש כדורי בעובי שאת רוצה:)

  • הדביקי את הדף על המחברת

  • הדביקי את הדף השני על הצד השני של המחברת

  • אם את רוצה כתבי את שמך על הדף החלק או ציירי לך משהו נחמד:)

  • את השארית גזרי או קפלי לתוך המחברת והדביקי עם סלוטייפ

  • על מנת שהמחברת לא תיהרס לאורך השנה עטפי אותה עם המאסקנטייפ או הטפט בזהירות שלא יווצרו בועות (זה מבאס ממש)

  • אם כן בחרת וואשי טייפ, צרי ממנו מעין מלבן שעליו תכתבי את המקצוע של המחברת

  • אם את לא אוהבת את איך שהכריכה ניראת מבפנים, תדביקי את העמוד הראשון לכריכה:)

  • וזהו:)

לסימנייה! (תמונה של הסימנייה בתמונה השנייה)-

מצרכים:

  1. חוט יחסית עבה בצבע לבחירתך, מומלץ תואם:)

  2. תליון

  3. וואשי טייפ תואם או חרוז ארוך

איך מכינים?

  • גוזרים מהחוט באורך של המחברת בתוספת 5 עד 9 ס"מ (ממש לא חייב לדייק בזה, מצידי גזרי גם 20 יותר;)

  • קושרים לראש סליל המחברת שני קשרים

  • מכניסים את הסימנייה לעמוד הראשון, לוקחים את השארית מלמטה וסוגרים את המחברת

  • משחילים את התליון לקצה החוט

  • קושרים

  • מדביקים את הקצה עם הוואשי טייפ קושרים לחרוז (להשחיל את החרוז לפני התליון)

  • גוזרים שאריות

  • וזהו:)

זה ממש פשוט, אני רק מסבכת אתכן קצת ;)

והמחברת הבאה!

האמת שזאת אפילו יותר קלה אבל אני התעקשתי לכתוב את הכל בעצמי, סו דונט! אבל זה נראה קצת נחמד יותר ביד, אז בחירה שלך:)

כפי שבטח חלקכן הבחינו, כן אלו משפטים מהחולצות של מיסמס, כל הזכויות שמורות דירי! (תכתבי שזה שלו:) מוזמנות לרכוש את החולצה של המחברת (לא ממומן. מפחדת מזכויות שמורות >_<)

המחברת הזו היא דרך נהדרת לבטא את עצמך!

אז איך מכינים את המחברת הסופר מגניבה והשנונה הזו.

מצרכים:

  1. מחברת (אובייסלי!)

  2. דף לבן

  3. דבק סטיק ומאסקנטייפ

  4. מספריים

  5. מדפסת, אם לא-

  6. טוש ארטליין שחור(עדיפות לראש מקל)

  7. שבלונת אותיות

  8. משפט שאת בוחרת (אני בחרתי מהמשפטים של מיסמס)

איך מכינים?

  • אם מדפסת- תדפיסי את המשפט שבחרת עם ניקוד בגודל די גדול (בערך 97)

  • אם את מעדיפה לכתוב- תסמני עם השבלונות במרחק קטן בתוך מילה ובינוני בין מילה למילה הקפידי שיהיה ישר ועל רווח די גדול בין כל שורה.

  • עיברי על המסגרת עם הטוש

  • מלאי את האות

  • הוסיפי ניקוד

  • הדביקי את הדף לכריכת המחברת

  • עטפי עם מאסקנטייפ

  • וזהו:)

הכי פשוט בעולם!

ולמחברת הבאה!

חלום של כל אחת זה פשוט ללכת לישון ולחזור כשיגמר בית ספר, אז למה לא להפוך את זה למחברת?

אז מה צריך?

  1. מדפסת

  2. דף צבעוני בצבע שאת בוחרת (אני בחרתי ורוד כי זה התאים לצבע המקורי של המחברת:)

  3. עט שחור

  4. דבק

  5. מאסקינטייפ

  6. זהו:)

איך מכינים?

  • הכני לך קובץ וורד שכתוב בו (הקפידי על אותיות גדולות) WAKE ME UP WHEN SCHOOL IS OVER בגודל גופן של 96 (אני הכנתי את הקובץ עם גוגל דרייב כי רציתי את הפונט הזה ספציפית קוראים לו- OSWALD בעיניי הוא מושלם לזה:)

  • הוסיפי בקובץ שורה שחורה מתחת לשורה האחרונה

  • עבי אותה אם את יודעת, אם לא- זה לא מאוד חשוב

  • הכניסי למדפסת את הדף הצבעוני

  • הדפיסי;)

  • כתבי מתחת לפס השחור AND NOT EVEN A SECOND EARLIER (הקפידי על אותיות גדולות- זה יפה יותר:)

  • קצת מתחת למה שכתבת בפינה הימנית תוסיפי TNX לא חייב אבל בעיניי זה ממש חמוד:)

  • אם את רוצה תוסיפי שם בטוש בצבע אחר- אני כתבתי אבל אני קצת מתחרטת על זה._.

  • הדביקי למחברת

  • עטפי במאסקנטייפ. היזהרי מבועות!

  • וגמרת!

מושלם, לא?

למחברת האחרונה חביבה!

מחברת מפה מהממת שאיתה תוכלי לבקר בכל העולם כשהשיעור משעמם;)

מה צריך?

  1. דפים צבעוניים לבחירתך

  2. דף לבן

  3. מדפסת

  4. דבק

  5. מספריים

  6. מאסקנטייפ

  7. וואשי טייפ -לא חובה

  8. עיפרון

אז איך מכינים?

  • בחרי לך ציור נחמד של מפה (עדיף בשחור לבן:) אני בחרתי את הסרטוט הזה. טוב לא מצאתי קישור אליו אבל תעשי גוגל:) והדפיסי לך אותו בגודל של דף A4

  • גזרי קצוות

  • הדביקי על המחברת

  • סרטטי לך משולש בגודל שאת רוצה שנראה לך נחמד, גזרי אותו והשתמשי בו כשבלונה

  • סרטטי וגזרי לך 5 סטים של משולשים (חמישה משולשים מכל צבע שבחרת, אם בחרת פחות צבים תגזרי יותר סטים:)

  • הדביקי את המשולשים על הצלעות הארוכות של המחברת שהקצוות שלהם עולים קצת אחד על השני

  • הוסיפי פס וואשי טייפ בשאר הצלעות- לא חובה

  • עטפי במאסקנטייפ בזהירות

  • את יכולה להוסיף סימנייה אם את רוצה

  • וזהו:)

אלו היו חמשת (היו שתי מחברות מאותו הסוג) שלי לשנה הבאה. עכשיו את לגמרי מוכנה להתחיל שנה בסטייל!

כתבי לי בתגובות איזו הכי אהבת! אני הכי אהבתי את המפה:)

תעשי לייק אם אהבת את הכתבה, שתפי לחברה שתשאב קצת השראה גם או שתכינו ביחד (אחלה בילוי) וכמובן- תירשמי לאתר כדי לקבל התראה כל פעם שעולה כתבה!

אה, את לא יודעת איך? וול זה ממש פשוט!

  • את מגוללת את העמוד עד למטה שם יש מלבן שחור נחמד שבו את מכניסה את כתובת המייל שלך והנה את בפנים! את תקבלי כמעט מיד מייל תודה על הצטרפותך למשפחה!

  • ואם את לא יודעת איך עושים לייק או משתפים או כותבים תגובה- הנה המדריך המלא;)

  • לייק- לוחצים על הלב שנמצא בסוף הכתבה:)

  • שיתוף? על האייקון של הרשת החברתית אליה תרצי לשתף!

  • ותגובה- את פשוט מקלידה את מה שאת רוצה להגיב בתיבה שמתחת לכתבה (תיבה לבנה) מתחברת עם אחד החשבונות שלך או כותבת שם (אפשר גם מומצא, אני לא באמת אדע מי זה... למלא את המייל שלך- אף אחד לא יראה את זה ללחוץ על "שלח תגובה" וזה שם! (אני אסיר כל תגובה גסה או שפוגעת בקוראות שלי- אז אין טעם לנסות:)

תהנו מהחופש שנשאר לכן ואם כבר התחלתן- שיהיה לכן המון בהצלחה!

אני ממש מתרגשת להתחיל כבר שנה! גם היה לי חופש נהדרררר, היה כל כך כיף להעלות את הכתבות האלה, כתבות הקיץ היו הכי צבעוניות, אתן לא חושבות? בקיצור היה מדהים! אני מקווה שביום חמישי תעלה כתבה על מה שקניתי. (זה תלוי באם אני אגמור לקנות הכל, אני כזו של רגע אחרון:) וגם- הייתן רוצות שאני אצלם לכן הכל או רק מה שמעניין, ואם מה שמעניין- מה מעניין אותך?

אני אפסיק לחפור לך, אז-

אוהבת מלא מלא!

אביטל

StylistA


Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Instagram Social Icon
bottom of page