top of page

מה קניתי לבית ספר? - סדרת החזרה ללימודים

היי פאשניסטות! מה נשמע? איך החופש לאלו יותר בעלות המזל בחיים? ולאלו שכבר התחילו ללמוד- שיהיה מלא בהצלחה! (אם אתן רוצות קצת טיפים יש כתבה שהכנתי במיוחד בשביל זה! הנה הקישור! בכיף;) בכתבה הקודמת אמרתי לכן שאם אני אגמור את הקניות אני אעשה כתבה על זה, אומנם לא גמרתי את הקניות אבל למי אכפת! אני אעשה את הכתבה בכל זאת. וגם למרות שבטח כולכן כבר קנו את כל הדברים- אבל אנחנו לא באמת עושות את זה כי אנחנו רוצות לקנות, זה סתם כיף לראות מה כל אחת קנתה, אתן לא חושבות? (לול)

טוב אז רוצות לראות את מה שכבר קניתי? צילמתי רק את החלקים המעניינים:)

שנתחיל? (התנצלויותיי על התמונות הלא כל כך אומנותיות, נו, אתן יודעות- סטייל אינסטגרם;)

נתחיל מהקלמר, יש לי שני קלמרים קטנים (שלא באמת מספיקים לי, אתן תבינו למה בהמשך;)

אז את הקלמר המהמםםםם הזה קניתי במקס סטוק במחיר די זול (לכן קניתי אותו, אני לא באמת הייתי צריכה קלמר, הוא סתם יפה מידי;) אני חושבת 15 ש"ח אולי פחות. אבל עזברו רגע את זה- שנדבר על העיצוב?

המשבצות האלו הולכות לכבוש את העולם בזמן הקרוב! סו סטיי טיונד! והשיגו לעצמכן עכשיו פריטים של זה לפני שזה נהיה טרנדי מידי ולכולן יש:)

אז כן, יש לי הרבה מרקרים. הרבה מאוד. לול. אז יש לי בערך 15 מרקרים, שזה הרבה יותר מידי- אני לא באמת צריכה את כל אלה, וגם בגלל זה הקלמר שלי לא נסגר;) אבל זה כן שימושי- אני עושה עם זה כותרות ברורות יותר ויכולה לעשות לי נושאים, או לסדר את היומן יותר טוב. אבל גם מרקר אחד או שניים זה מספיק:)

את המרקרים אפשר לקנות בכל חנות של צעצועים וכאלה, הפסטלים עלו לי 15 לחבילה של 6 והרגילים משנה שעברה.

הבא?

עוד קלמר, יאי!-StyllistA מה קניתי לבית ספר

יאי עוד קלמר!- אמרתי לכן שהראשון קטן מידי:) הקלמר הזה הוא בצבעי מרקר (כי אני חולה על מרקר;) הוא עשוי מסיליקון והוא ממש נחמד, ככה הוא גם לא מתלכלך מדיו אם שכחתי איזה מרקר פתוח;) אבל הוא מאוד מתלכלך אם מפילים אותו על הרצפה:)

הקלמר הזה עלה לי 24 ש"ח וקניתי אותו שנה שעברה אבל תחפשו אותו בחנויות אני חושבת שראיתי כזה בגדול.

נמשיכה!-

אוגדנית -StylistA מה קניתי לבית ספר

אוגדנית זה מאסט לבית ספר ובמיוחד לתיכון, שנה שעברה המורה שלי לימדה רק עם דפים, בקושי היו לי סיכומים במחברת. ולכן כדאי לך להשיג לעצמך אחד כזה ויפה שעה אחת קודם:) אני עוד לא עיצבתי את שלי שתהיה מעניינת, אבל גם האדום הזה נחמד, לא?

את האוגדנית אפשר להשיג בכל מקום כמעט, אני מניחה שבמחיר של 25 שקלים בערך, את שלי לקחתי מאימא שלי, כי היא קנתה אבל בסוף זה לא התאים למה שהיא צריכה. בקיצור שווה:)

(אם מעניין אתכן לראות איך האוגדנית תראה אחרי שאני אעצב אותה תגידו לי בתגובות או בצ'אט:)

נקסט- (טוב נו, נגמרו לי הרעיונות לזה;)

אוקיי אני מודה, את הדבר הזה (שאין לי באמת מושג איך קוראים לו, איך קוראים לו?) קניתי בהשפעתה של לירונים האחת והיחידה- היא הציעה פשוט לשים בפנים דפדפת ולהשתמש בזה כמחברת לכל היום ובסוף היום לפזר לאוגדנית או לקלסר או וואטאבר, זה רעיון ממש נחמד, אני לא יודעת אם אני אצליח להשתמש בו אבל זה 6 שקלים אז למה לא לנסות?:)

זה בעיקרון בצבעים יותר חזקים, פשוט היה מואר מידי, תדמייני:)

הלאה! (הגיוון;)

טוב, זה קצת פחות מעניין אבל גם חשוב- זה ציוד הכתיבה שלי לשנה הקרובה, קחי מבט ותבדקי שיש לך הכל:)

מחירים: נו באמת XD

ולדברים המעניינים!-

אני לא יודעת כמה זה מעניין אותך אבל אותי זה די מרגש:) השעון הזה הוא- חמוד, נוח וצהוב:)

קניתי אותו ב40 ש"ח (!) והוא מתאים בדיוק- לא רציתי שעון יקר כי אני אענוד אותו רק לבית ספר אבל מצד שני לא מכוער- דאטאםם, מושלם:)

ואחד לפני אחרון-

תיק! התיק שלי איתי כבר איזה 3 שנים ועדיין לא נמאס לי ממנו! הוא ממש יפה, אולי הצבע קצת דהה מהכביסות- אבל זה לא נורא.

הוא בגודל בדיוק בשבילי- יש לו תא אחד גדול של 25 ליטר ותא אחד קטן (מהמם! נכון שהפרחים הורסיםםם?) יש לו בתחתית התיק מבחוץ כיסוי דמוי עור כדי שלא ייהרס ידית מאותו החומר. ומבפנים הוא ורוד, אני קצת מאוהבת:)

התיק עלה לי (כמדומני;) 120 ש"ח - אני לא בטוחה הוא די ישן. אבל הוא מהמם!

ואחרון חביב!- מוכנות לזה?

אולי זה קצת לא קשור ואני לא באמת לוקחת את זה איתי לבית הספר אבל זה ממש שימושי ונחמד, אז למה לא לשתף אתכן?:)

זה מארז של 50 טושים בגוונים שונים ויפים- לא 30 גוונים של שחור וירוק אחד- יש איזה 15 גוונים ירוק וכו'.

קיצורים- מושלם:)

את זה קניתי גם במקס סטוק. שומושג לגבי המחיר- אני חושבת ש 15 ש"ח אבל אם זה מעניין אותך תבדקי.

אלו היו חלק מהקניות שלי לשנת הלימודים הבאה! כמובן שלא צילמתי לכן הכל (אני די בטוחה שהמגבות שלי לא מעניינות אותך;)

אני האמת כבר ממש מתרגשת לשנה הבאה! מקווה שיהיה לי כיף וטוב:) מקווה שגם לכן!

איזה כיף היה לכתוב את הכתבה הזו!- היה לי יום קצת מגעיל (חייב יום מגעיל אחד לפחות בחופש, את לא חושבת?) והתיישבתי לכתוב וכל מצב הרוח שלי השתפר! איזה כיף שאתן פה:)

הייתן רוצות הגרלה? אני מתלבטת אם לעשות כי אני לא רוצה להסתבך עם הדואר והכל...

אני אפסיק לחפור לכן עכשיו ואתן לכן לחזור לחייכן. מקווה שנהנתן מהכתבה כמוני ושהיה לכן חופש מהמם!

אוהבת מלא ושנה טובה,

אביטל,

StylistA

אל תשכחי לעשות לייק (בלחיצה על הלב) אם אהבת את הכתבה, לשתף לחברה כדי שגם היא תהנה ולהירשם לניוזלטר כדי לקבל התראה חביבה למייל בכל פעם שעולה כתבה.

אה, כן- תעקבי באינסטגרם אם את מעוניינת, אני מעלה לשם כל מיני דברים נחמדים, תהני!


Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Instagram Social Icon
bottom of page