top of page

איך להתחיל בית ספר כמו פאשניסטה אמיתית

היי פאשניסטות ואיך התחילו הלימודים? מקווה שנהדר! מתרגשות כמוני? סליחה שלא עלתה כתבה עד עכשיו אבל אתן בטח תבינו למה עד סוף הכתבה.

האמת שההתחלה במוסד לימודי חדש או בכל מקום בחיים פחות כיפית ממה שחושבים שזה- את לא מכירה כמעט אף אחת או את המקום וזה סתם מבאס.

טוב, זה לא חייב להיות כזה מבאס עם כמה הטיפים הדי פשוטים האלו זה יכול להיות דווקא די נחמד.

מוכנות לטיפים שישנו את חייכן? (זה הולך להיות קצת כבד וקצת מבולגן, מתנצלת מראש...)

אממ האמת שאני לא איזה מומחית גדולה או משהו כזה אבל יש לי קצת ניסיון- עברתי דירה איזה 4 פעמים בחיים שלי וגם בתי ספר (שני יסודי, חטיבה ותיכון וכאלה) אז אני זוכרת מה ההרגשות ומה אני עשיתי. מוכנות לזה?

אני חושבת שתמיד כדאי לזכור שבמקומות חדשים כמו בתי ספר ומוסדות כאלה את בטוח לא החדשה היחידה, אם זה מנחם אותך קחי את זה איתך. 

מקום חדש זו אחלה הזדמנות לתדמית חדשה- אם בעבר התאפיינת עם משהו שלא אהבת או שאת רוצה להוסיף לך משהו לתדמית שלך זה הזמן לשינוי- להתחלה חדשה.

מה זה תדמית? משהו שמסמל אותך- לדוגמא אם אני חושבת על בית אני חושבת על הציורים האלה של הילדים של הריבוע החמוד הזה.

בשביל להבין איזו תדמית את רוצה ותחשבי איך היית רוצה שיזכרו אותך, כן אני יודעת שזה קצת פייק (מזויף) ומה אכפת לי מה יחשבו עליי? אבל אני חושבת שזה חשוב- זה כמו רושם ראשוני ואם תהיה לך תדמית גרועה ביום או בחודש הראשון זה יישאר סטיגמתי לתמיד כמעט- כמובן שתמיד תמיד אפשר לתקן את התדמית ואנשים מוכנים לקבל שינויים, אל תהיי קשה עם עצמך בזה ובכלל- יכול להיות שזה ימנע ממך דברים בעתיד, אז בקיצור- החודש או השבוע (שנסכם על חודש?) בדרך כלל יהיו לא נעימים וקצת פייקים אבל זה עובר וזה תחושה שיש לכל אחד, כי תכלס אנחנו מיחצ"נים את עצמנו.

אחרי שהפחדתי אתכן הגיע הזמן לסיכום ביניים-

מעבר או משהו כזה זו הזדמנות מושלמת להתחלה חדשה- כמו שנה חדשה, זה בלי היסטוריות ישנות, בלי סטיגמות- בקיצור מההתחלה. וכדאי לנצל את זה, את לא חושבת? 

ואחרי שחפרתי על דברים לא קשורים מוכנות לטיפים?-

אזז אני מציעה ביום הראשון לשבת עם בנות חדשות (אני אכתוב בנות זה יחסוך הרבה כאב ראש לא נעים של היא/הוא וזה:) גם אם באת עם חברה עדיין ללכת להכיר אנשים חדשים- תדברי עם כולן! גם כאלה שנראות לך קצת מוזר- יכול להיות שתפספסי את חברה לחיים.

על מה לדבר? זה יכול להיות כל דבר- על מוזיקה, מאיפה היא באה, מה היא אוהבת לאכול, איך היא מרגישה, מה דעתה על החיים או אפילו אם היא מכירה את הבלוג הכי שווה בארץ (StylistA, כמובן;) 

אחרי שדיברת עם כמות נכבדת או כמות שמספקת אותך, את כבר מבינה פחות או יותר את מצב הבנות (כמובן שלא לשפוט אותן בגלל השיחה הזו- הן בדיוק במצב שלך ויכול להיות שהן לחוצות והן לגמרי אחרת. וכללית- פאשניסטה אמיתית לא שופטת;) אבל אחרי שהבנת את יודעת למי להידבק יותר וממי את רוצה לשמור קצת מרחק.

אבל זה לא מספיק- 

אם יש פעילות כלשהי או מפגש חברתי או כל דבר בסגנון לכי לזה! גם אם את קצת לא מרגישה טוב. הפעילויות האלה מגבשות ומכניסות אותך ל"תודעה"- כולנו מכירות ילדה שהיא כזה קיימת אבל אף פעם לא ראו אותה כי היא לא באה לפעילויות, הבנת?

תבואי לכל פעילות שנראית לך בגדר הסביר, ז"א- אל תלכי לפעילות שנוגדת את הערכים שלך (תמיד מותר גם להתגמש קצת בשביל אחרים:) או לפעילות שהיא רעה שאת מרגישה שלא נעים לך בה או שפוגעים בך וכאלה (ונדליסטית, אלימה או דברים בסגנון- את באמת לא צריכה את זה) או כמובן, שההורים שלך לא מסכימים לך ללכת- הם רוצים לעשות לך רק טוב בסופו של דבר...

וכשאת באה לפעילויות- אל תשבי בצד, תהיי עם כולם, תהני! אל תתביישי- כולם סקרנים לגבייך בדיוק כמוך. כמובן שלא להשוויץ או להיות סנובית כמוני (זה לשלב מתקדם יותר של הקשר;) 

בסך הכל זה אמור להיות די כיף ואת יכולה למצוא חברות ממש טובות להמשך החיים, גם אם בהתחלה כולן נראות לך מוזרות ולא קשורות- זה לרוב רק נראה ככה, כשאני התחלתי אני ממש נבהלתי מסוגי האנשים אבל בסוף גיליתי שהם מקסימים וסתם נבהלתי, תבדקי את זה. (כמובן שיכול להיות שהם באמת לא מתאימים לך אבל את זה את יכולה לקבוע רק אחרי חודש לפחות)

בקיצור?

לכי לפעילויות- תראי נוכחות, תדברי עם כולם (כל עוד שאת מרגישה בסדר עם זה!) ותקחי את הזמן- גם את רומא לא בנו ביום אחד ^-^, תהני מהתהליך וכמובן אל תשכחי מידי פעם לנשום עמוק ולהירגע:)

וזה הכל, באמת שזה די פשוט, תנסי ליהנות מהתהליך ולנשום עמוק!

אז למה לא העלתי כתבות שבוע שעבר? 

אממ זה די ברור, לא? הלכתי לפעילויות והייתי עם החברות החדשות שלי- ממליצה בחום;)

וואו השבוע הראשון היה ממש ממש כיף, האמת היא שבהתחלה ממש נבהלתי מבית הספר כי זו מסגרת קשה (ואהההה התקבלתי למשהו שממש רציתי!:) והכל אבל נרגעתי וממש התחלתי ליהנות. אני מקווה שכל השנה תהיה כזו! מקווה שגם לכן היה כיף, ספרו חוויות אני סקרנית!

שתהיה שנה טובה ומלאה בכיף ופריחה;)

אוהבת עד סוף הגלקסיה וחזרה,

אביטל

StylistA

ולחלק שכולנו חיכינו לו!-

תעשו לייק אם אהבתן את הכתבה (באייקון של הלב שליד הקישורים) אגב, גם תשתפי את הכתבה לחברה שגם מתחילה מסגרת כדי שגם היא תדע! (דרך הקישורים, אוף קורס;) תרשמי לאתר ותקבלי התראה ממש בכל פעם שעולה כתבה! (אל תדאגי אני ממש לא חופרת במייל:) איך נרשמים? מגוללים את העמוד עד למטה, מקלידים את המייל לוחצים על סאבסקרייב (חח כן, כמו של יוטיוב:) ואת שם! ברוכה הבאה לStylistA! וכמובן כמובן- לעקוב אחרינו באינסטגרם! יש קישור באייקון ליד המלבן השחור למטה או כאן (תהני;)


Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Instagram Social Icon
bottom of page