top of page

סקירת מותג- AUSSIE- חברת טיפוח לשיער

הלוו פאשניסטות! איך היה הצום? אתן בחיים? חח האמת שלי היה צום ממש קל ואני שוקלת לעשות על זה כתבה (מעניין משהן בקהל?) טוב די לחפור אביטל, לנושא:)

כפי שבטח הבנתן מהכותרת (נכון לכתיבת שורות אלה אין בכלל כותרת ואני רק מקווה שהיא תהיה טובה -אני ממש גרועה בכותרות😁) הכתבה היא על שמפו או מוצרי שיער (איך להגדיר את זה??) של החברה AUSSIE- החברה היא לפי הבנתי (או יותר נכון שעות של שיעמום וקריאה של מה שכתוב על מאחורי הבקבוק;) היא חברה אוסטרלית שמייצרת שמפו, מרכך, מסכות לשיער וכאלה. לפעמים הם משתמשים בחומרים מגניבים מאוסטרליה לפעמים ממקומות אחרים- אבל אנחנו כאן בשביל המוצרים, לא?

אזז אין לי את כל המוצרים שלהם אבל ניסיתי לפחות אחד מכל סדרה-

והסדרות הן: (האמת שהאתר שלהם די על הפנים אז אני אנסה להגיד מהזיכרון תחזיקו לי אצבעותתתת! אהה לא צריך מצאתי תמונה עם הסטנד. מי מלכה?)

אוקיי אז ככה- SHINE, REPAIR, MOIST, FRIZZ אלה הסוגים שיש בסטנדים ואני יודעת עליהם, שנסקור?

נתחיל מה-SHINE: המוצרים בסדרה אמורים להעניק לך ברק מדהים לשיער ולגרום לו לזהור כמו השמש (חח, לא באמת את הסוף אני הוספתי;). אם יש דבר שאני יכולה להגיד על המוצרים שלהם זה שהם עושים את העבודה, אם את תרכשי (לול, תרכשי;) את אחד המוצרים (שמפו, מרכך או מסיכה) מהסדרה SHINE זה בדיוק מה שזה יעשה- השיער שלך יהיה מבריק ומהמם. אני קניתי את המסיכה מהסדרה ולשיער היה מין שכבה של זוהר כזה, וזה היה מגניב:) וגם קיבלתי מלאא מחמאות על השיער- לתשומת ליבך;) אחד החסרונות זה שאם את שמה רק מהסדרה SHINE יהיה לך רק SHINE אז אם את מעדיפה חצי וחצי תערבבי (זה מה שאני עשיתי וזה לא באמת שינה את התוצאה...:)

ובשורה התחתונה: שיער זוהר במיוחד ומלא מחמאות:)

ונעבור אל ה- REPAIR: לפי מה שכתוב בהסבר שהמוצר אמור להחיות את השיער ולשקם אותו ולהפוך אותו למדהים ובריא בחזרה כמו של נסיכת חלומותינו:) האמת שעליו אין לי עדיין חוות דעת לגמרי, קניתי אותו ממש לאחרונה וגם שמפו אבל בינתיים הוא ממש סבבה- השיער שלי מרגיש בריא יותר, הוא נושר הרבה הרבה פחות (לא יודעת אם זה נחשב כפאקטור אבל זה עובדה נחמדה, לא חושבת?) ואני חושבת שכמסיכה הוא יכול להיות הרבה יותר טוב אעדכן (זה מעניין אתכן? לעדכן?:)

והבא: MOIST- המוצרים בסדרה אמורים להעניק לחות לשיער ולגרום לו להיות משיי ומקסים מהסדרה הזו היו לי שני מוצרים- שמפו ומסיכה שעובדים די נחמד ביחד אממ וכן הם כמו כל המוצרים בינתיים עושים את העבודה שזה ממש כיף:) אני הייתי ממליצה לקנות רק את המסכה מהסדרה (לא כי השמפו לא טוב אבל הקצוות ברך כלל יותר יבשים והשורשים צריכים יותר חיזוק)

באמת אחרי שהפסקתי להשתמש בהם הרגשתי את ההבדל- השיער היה יבש ושרוף, לא בדיוק שרוף- תחושה שרופה כזו...

שורה תחתונה: שווה לנסות

והאחרוןןן! FRIZZ-הסדרה הזו אמורה להפוך שיער מלא בחשמל סטטי וקפיצים לישר ו(מה ההיפך של חשמל סטטי?:) לי היה את השמפו המסדרה הזו (ועדיף את השמפו ולא את המסכה כי הקפיצים שהכי מפריעים לי הם דווקא למעלה ואם אני אשתמש במסכה זה לא מאוד ישנה 🤷‍

שורה תחתונה- נהדר לימים מלאי לחות- עושה את העבודה! הייתי ממליצה את השמפו.

לגבי הריחות- בעיניי הריחות לא ממש מוצלחים אבל הם גם לא נשארים בשיער- עכשיו זו התלבטות שלך אם את מעדיפה איכות של מוצר או ריח טוב אבל של מוצר מועשר באלכוהול לחיזוק הריח (בכלל לא כיוונתי אתכן מה לבחור;)

אז זוהי דעתי על המוצרים של AUSSIE (מבין מה שניסיתי:) את המוצרים ניתן לרכוש בסניפי סופר פארם במחיר של 24.90 ש"ח לשמפו/ מרכך ו-32.90 ש"ח למסכה (קצת יקר בעיניי- חכו למבצעים יש כאלה שווים ממש, בדרך כלל בתחילת חודש)

אני מקווה שנהנתן מהכתבה ושהיא הועילה לכן באיזושהי דרך, אם הייתן רוצות עוד כתבות סקירה על מותג או כאלה- תכתבו לי בתגובות או בצאט, אני אשמח לשמוע:)

ולחלק האהוב עליי!-החפירותתת

אממ יום כיפור היה די מקסים- זה היה כמו התחלה מחדש ופוש מוטיבציה (ממש סליחה אם פגעתי במישהי השנה- אני באמת אוהבת כל אחת ואחת מכן ואם פגעתי במישהי אני אשמח לשמוע ואני בטוחה שנוכל לתקן את זה ביחד!💗) וגם תחילת שנה הייתה מדהימה (למרות שכבר לא תחילת שנה:) אני ממש סקרנית לראות איך תראה השנה שלי, ואת?

אני ממש מקווה שהיא תהיה כיפית ושווה כמו שאני מצפה שהיא תהיה (בואי נהפוך אותה לכזו!) וגם אם אני כזה אתנדנד עם הכתבות בתקופה הקרובה זה בגלל החגים ואני מקווה שנחזור לשגרה ויעלו כתבות בזמן:) די לחפור אביטל את מציקה (זה מעניין אתכן? החלק של החפירות.. [איזה חלק, אביטל?;)

בקיצור- שתהיה שנה כיפית ומלאה בהצלחה והגשמת חלומות!

אוהבת עד קצה הגלקסיה וחזרה,

אביטל,

StylistA

אל תשכחי לעשות לייק (באמצעות לחיצה על הלב שליד הקישורים) לכתבה אם ניהנת ממנה!

תשתפי לחברה כדי שגם היא תהנה כמוך!

וכמובן!- תירשמי לניוזלטר כדי לקבל התראה בכל פעם שעולה כתבה! אה איך נרשמים? מגוללים את העמוד עד למטה ומקלידים את כתובת המייל במלבן השחור לוחצים על סאבסקרייב (כן, כן, ממש כמו ביוטיוב:) ואת שם! את אמורה לקבל מכתב הצטרפות חמוד:)

על הדרך גם תעקבי אחרינו באינסטגרם- אנחנו מעלים לשם כל מיני דברים נחמדים:) @Stylistail

תהני!


Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Instagram Social Icon
bottom of page