top of page

תמיד שוכחת דברים? הנה כמה פתרונות לבעיה המרגיזה

היי פאשניסטות! מכירות את זה שאתן צריכות לזכור כל כך הרבה דברים ובטוחות כמעט כל הזמן ששכחתן משהו? או שאתן יודעות שיש לכן משהו חשוב לעשות ואתן פשוט לא מצליחות לזכור מה? או שאתן הייתן חייבות להביא משהו ופשוט שכחתן?- או בכמה מילים: הכי מתסכל שיש!

נמאס לך? גם לי! הנה הדרך שלי איך אני מצליחה לזכור דברים!-

*לפני שאני אתחיל לחפור אני ממש אודה לכן אם תירשמו לאתר (דרך המלבן השחור שבתחתית העמוד) ותעקבו אחרינו באינסטגרם (נמצא ליד המלבן) וזהו, תיהנו אהובות:)

פתקים זו המצאה נפלאה!- קני לעצמך פנקס יפה (עדיף עם אפשרות לתלוש את הדפים) או דפים דביקים, כדאי שהם יהיו יפים כי ככה תרצי להשתמש בהם יותר:) דאגי לקחת איתך אותו לכל מקום (בתוספת עט נחמד;) ובכל פעם שיש משהו שאת צריכה לזכור או לעשות תכתבי אותו ברגע שאומרים לך אותו! (אל תדחי את הכתיבה לאחר כך כי את עלולה לשכוח) הקפידי להציץ בפנקס מידי בוקר וככה לא תשכחי כלום!

אני שמה את הדף שהכנתי ליד המשקפיים שלי וכך אין שום סיכוי שאני אשכח ממנו.

יומן והתראות מתוזמנות יכולות להיות גם נהדרות (זה קצת יותר מסובך ולכן עדיף לא)

אבל- מה עושים אם אין לך עט או אפשרות לכתוב? (את הטיפ הזה אני מקדישה לדודה שלי שאמרה לי אותו;) קחי פריט לבוש או חפץ שאת מסתובבת איתו כל הזמן במקום מסוים, ופשוט החליפי לו את המקום. לדוגמא: טבעת, אם את רגילה לענוד את הטבעת ביד שמאל אז החליפי אותה לימין וככה תזכרי שהיית צריכה לזכור משהו ותזכרי, אני ממליצה להתרכז בהחלפה במה שאת צריכה לזכור וכך המוח שלך ייזכר אוטומטית כשתסתכלי על הפריט.

כמובן שהשיטה הכי הגיונית היא פשוט להזכיר למישהי (או מישהו), אבל קרוב לוודאי שהיא גם תשכח, לכן בקשי ממנה לשלוח לך הודעה או להפך ( את תשלחי לה:) או למשל אם היא נורא אוהבת משהו- סדרה או סרט או כל דבר, בקשי ממנה לשלוח לך קישור למשהו שקשור לזה, ככה היא בטוח לא תשכח.

עוד שיטה נחמדת- אם יש לך רשימה בדף אבל את עדיין מפחדת שתשכחי, מספרי את המשימות וקשרי את המספר למשימה, לדוגמא- במשימה מספר 4 (או אפילו בשעה 4,זה גם נחמד) את צריכה ללכת לבריכה, אז תדמייני שאת קופצת לשולחן ענקי שהוא בעצם בריכה;) ככל שזה יהיה יותר יוצא דופן את תזכרי את זה יותר.

אני ממליצה להכין לך קישורים קבועים לכל מספר, כלומר- 1 יהיה כתר תמיד או כל דבר אחר שמתקשר לך ל1.

נראה לי שזה הכל פאשניסטות:) אם אני אזכר (לול, הבנתן את האירוניה?;) אני אכתוב בכתבות הבאות בפינתי החדשה- עדיף מאוחר מאף פעם: (שמות טובים יותר יתקבלו בברכה) שבה אני אוסיף כל מיני טיפים נוספים שעלו לגבי כתבות שכבר כתבתי.

אוהבת הרבה הרבה,

אביטל

StylistA

אם אהבת את הכתבה אל תשכחי לעשות לייק (לוחצים על הלב שליד הקישורים) תשתפי עם עוד חברות כדי שיהנו גם ותכתבי לי בתגובות איזו כתבה היית רוצה שאעשה או איזו כתבה הכי אהבת! (מסתבכת? אני כאן במלבן הכחול/האפור שבצד ימין למטה של המסך! אוהבת המון המון)

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
No tags yet.
Follow Us
  • Instagram Social Icon
bottom of page